زمانی را در نظر بگیرید که اقامت در هتل را فوق العاده تصور می‌کردید. چه چیزی تجربه شما را به یاد ماندنی کرد؟ آیا آن لحظه ای بود که به میز پذیرش نزدیک شدید، جایی که یک نفر دوستانه کیف‌های شما را حمل می‌کرد؟ یا سادگی و راحتی اتاق شما بود؟ این اقامت همچنین می‌تواند به خاطر فناوری استفاده شده توسط کارکنان برای اطلاع رسانی، به روز رسانی رزرو از طریق پیام کوتاه یا چت زنده، به یاد ماندنی شده باشد.

در واقع هر آنچه که توسط آن هتل به عنوان شخصی سازی تجربه مهمان استفاده شده است چیزی است که اکنون در خاطرات شما باعث یادآوری هتل می‌شود. همه این جزئیات هرچقدر هم که کوچک باشد، کلید تجربیات عالی مشتریان است و سبب شخصی سازی تجربه مهمان می‌شود. تلاش‌های یک هتلدار با تعامل با مشتری اطمینان می‌دهد که هر تجربه تا حد ممکن استثنایی باقی می‌ماند. در ادامه تعدادی راه حل بسیار ساده آورده شده است. شما می‌توانید بخش اول مقاله را برای گزینه‌های بیشتر مرور کنید.

یک آبنبات نعنایی یا کاراملی روی بالش!

قرار دادن شکلات یا نعناع روی بالش یک سنت قدیمی‌هتل در چندین کشور از جمله ایالات متحده است. این لمس کوچک شیرین نشانه مهمان نوازی است که اقامت در هتل را به چیزی خاص تبدیل می‌کند. زیرا تخت هتل فقط یک تخت خواب است. تختخواب هتل با شیرینی روی بالش، تجربه ای جدید است. فراموش نکنید برای شخصی سازی تجربه مهمانان همه چیز در جزئیات است.

یک راه دیگر شخصی سازی تجربه مهمانان، آماده کردن یک سرویس کوچک متشکل از یک دسته گل، یک شیشه عطر و تعدادی دستمال مرطوب مرغوب یا ماسک صورت روی تخت در بدو ورود است. تصور کنید اتاقی که خشک و خالی از احساس است تا چه حد می‌تواند جذاب به نظر برسد. مهم نیست رمانتیک شود مهم است که اتاق، تجربه ای منحصر به فرد خلق کند.

محبوب ترین اقلام صبحانه را سرو کنید

صبحانه‌های هتل به طور کلی یا استثنایی هستند یا کم؛ حد وسط وجود ندارد. بنابراین مطمئن باشید صبحانه هتل شما از آن نوع است که مهمانان شما را خوشحال می‌کند. وعده صبحانه از آن رو که روز با آن شروع می‌شود بسیار وعده مهمی‌است. یک صبحانه خوب یک شروع خوب را خبر می‌دهد. به ایده‌هایی فکر کنید که در شخصی سازی تجربه مهمان نقش داشته باشد؛ مثل آماده کردن املت مخصوص هر کشور یا قوم برای مهمان.

مهمترین امکانات رفاهی را ارتقا دهید

به روز رسانی اتاق‌های هتل برای مطابقت با استانداردهای مدرن لزوماً نیاز به کارهای ساختمانی عظیم ندارد. با به روز رسانی مهمترین امکانات رفاهی اتاق، حتی یکی در یک زمان، می‌توانید به شخصی سازی تجربه مهمان کمک کنید. گاهی پف دادن متکاها، شستن ملحفه‌ها با شوینده معطر، استفاده از پارچه‌های لطیف و نرم، یک کوسن طرح دار و خاص روی هتل یا نورپردازی قابل کنترل در منطقه تخت می‌تواند همان جزئیاتی باشد که شما برای شخصی سازی تجربه مهمان به آن نیاز دارید.

جلوه‌های مدرن و لوکس را به هتل اضافه کنید

لوکس بودن هتل‌های مدرن در حال حاضر کمتر به رفاه و بیشتر به شخصی سازی تجربه مهمان مربوط می‌شود. زیرا هتل‌ها برای اینکه در دسته لوکس یا 5 ستاره قرار بگیرد باید استانداردهای زیادی را رعایت کرده باشند که شما می‌توانید در بخش استانداردهای هتل آنها را مطالعه کنید. این یک خبر خوب برای انواع اقامتگاه‌ها در همه رده‌ها است؛ زیرا بدان معناست که آنها اکنون این فرصت را دارند که برای سفرهای عادی مسافران جذاب و لاکچری باشند.

کارهای ساده و کم هزینه ای میتوان برای شخصی سازی تجربه مهمان از این راه انجام داد. از جمله یک دیوار سبز در لابی، تعدادی صندلی در یک منطقه خاص لابی همراه با نورپردازی، اتاقهایی با تم‌های خاص کلاسیک و البته با نرخ بالاتر، امکانات رفاهی در هتل و الی آخر.

از نرم افزارها در مدیریت هتل استفاده کنید

یک راه موثر در شخصی سازی تجربه مهمان، توجه به جزئیات کوچکی است که او در اقامت قبلی آنها را متذکر شده است، جزئیاتی که سیستم PMS یا نرم افزارهای عملیاتی هتل ثبت شده اند رمز تبدیل این فرد به مشتری هوادار هتل است. آنها از این کار قدردانی می‌کنند و در می‌یابند که هتل شما تا چه اندازه به رضایتمندی او اهمیت می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.