بررسی برندگان جایزه هتل کیتیزCateys؛ جایزه هتل سال در بخش مستقل در سال 2020
در سال 2020 با اهدای جایزه هتل سال توسط داوران جایزه هتل کیتیز، از هتل 292 اتاقه هیلتون لندن (Hilton London Bankside)، به دلیل نشان دادن خلاقیت و نوآوری در کنار استانداردهای جهانی برند تجاری قدردانی شد. این هتل با طراحی خود در اکتبر 2015 افتتاح شد و قبلاً جوایز متعددی را برای امکانات کلاس اول و خدمات بالای مشتری دریافت کرده است. جایزه هتل سال اخیرترین جایزه اوست.
از دلایل کسب جایزه هتل سال می توان چنین گفت که اخلاق هتل بر اعضای تیم ، مشتریان و جامعه متمرکز است؛ این استراتژی اجرا شده توسط مدیر کل جیمز کلارک است که پاداش و پرورش اعضای تیم را بر عهده دارد. سال گذشته 87.4٪ از کارکنان اظهار داشتند که با افزایش 17.8 درصدی در حفظ کارکنان بسیار راضی هستند و ردیاب رضایت مشتری هتل به طور مداوم رتبه بندی بالایی از 75٪ در سال را نشان می دهد و از استاندارد برند هیلتون بنکساید پیشی می گیرد.
قبل از کسب جایزه هتل سال، با بررسی دو ممیزی، سالیانه تضمین کیفیت هتل در هر دو نتیجه بالاتر از 97٪ است. برند هیلتون آن قدر بر مفاهیم برندینگ خود متمرکز است که به حقیقت شایسته دریافت جایزه هتل سال است.
در سری مقالات برندینگ برای شما تمام آنچه راجع به برندینگ هتل باید بدانید را آورده ایم.
چرا هیلتون بنکساید توانسته جایزه هتل سال را دریافت کند؟
یکی دیگر از دلایل به دست آوردن جایزه هتل سال توسط هیلتون بنکساید ، ارائه یک برنامه کمک به کارمندان است و همکاری همچنین شناسایی کارمندان به طور منظم. برای مثال هر جمعه برنامه ای تحت عنوان “لحظه آفتاب” وجود دارد که نشان می دهد چه کسی توانسته فراتر از انتظارات هیلتون برود.
بی دلیل نیست که جایزه هتل سال به هتل هیلتون بنکساید تعلق می گیرد؛ او با همکاری با خیریه های محلی ، ساکنان و مشاغل محلی جایگاه خود را به عنوان یک سنگ بنای جامعه تضمین کرده است. سال گذشته سه نفر از کارمندان هتل، داوطلبانه در خیریه بهداشت روان یک کافه حضور داشتند، این در حالی بود که هتل با تجهیزات جدید و فضای جلسات برای جلسه سالانه هیئت مدیره خود کمک می کرد.
جایزه هتل سال به دلایل دیگری هم به این هتل تعلق گرفته؛ این هتل همچنین میزبان شبهای “همسایه خود را دوست داشته باشید” ، با مشاغل محلی و ساکنان برای لذت بردن از نوشیدنی و شبکه سازی آنها است. همچنین روزهایی را با مدارس محلی برای تشویق جوانان می گذراند و به فکر توسعه و ترویج حرفه مهمان نوازی و هتلداری است. جایزه هتل سال برای هیلتون ریشه در جامعه دوستی آن دارد؛ اکنون هیلتون جزوی از فرهنگ انسانها شده و جدایی آن تقریبا غیر ممکن.
و ؟
اجازه دهید از موارد بیشتری که نشاندهنده چرایی کسب جایزه هتل سال هستند بگوییم؛ استراتژی هتل برای سوالات مشتری شامل شرکت کنندگان در تور پدیبوس در بانکساید و تبدیل سالن رقص به دو زمین تنیس در اندازه کامل است. در کریسمس ، مدیران فروش هتل از مشاغل محلی با لباس پدر کریسمس بازدید کرده اند. به جای ارائه پاورپوینت، مشتریان جدید، از طریق یک “صفحه بازی” در اندازه واقعی ، که شامل رفتن از یک اتاق به اتاق دیگر است ، به هتل معرفی می شوند.
از جمله نوآوری های سال ، 2019 ، سال قبل از دریافت جایزه هتل سال، اتاق جلسات آگورا بود که دارای دکمه “برای خلاقیت فشار دهید” ، بوده است. دیوارهای تعاملی، ایستگاه چای با نوشیدنی هایی مانند “کوکتل جنگنده خستگی” ، نورپردازی های حس و حالی و یک قطعه هنری دیجیتالی کالیدوسکوپ است. این اتاق برای آوردن نوآوری، الهام بخش و عنصری سرگرم کننده برای جلسات طراحی شده است و در سال اول به 50٪ اشغال رسیده است.
علیرغم افزایش رقابت بین هتلداران و قبل از کسب جایزه هتل سال، هتل هیلتون بنکساید، نه تنها سهم بالایی از بازار خود را حفظ کرده است بلکه توانسته است آن را افزایش دهد ، با متوسط سطح اشغال 94٪ در سال 2019 و درآمد هر اتاق رشد 12.8٪ در سال گذشته.
در ژانویه سال 2019 ، هتل هیلتون بنکساید، مجموعه وگان خود را راه اندازی کرد و شکافی در بازار مشاهده کرد. با استفاده از انجمن وگان به عنوان مشاور ، تمام نقاط در نظر گرفته شد و در 12 ماه اول مجموعه از هدف اشغال خود و با میانگین رضایت مشتری 94٪ فراتر رفت. هتل هیلتون بنکساید به عنوان یک چراغ برتر در بازار هتل های لندن و به طور کلی در صنعت مهمان نوازی برجسته است و آن را به یک برنده شایسته در گروه هتل های سال و دریافت جایزه هتل سال تبدیل می کند.