سئو سایت هتل به زبان ساده برای هتلداران

پیش از آن که بخواهید درباره سئو سایت هتل اطلاعاتی را به دست آورید باید بدانید اساسا سئو به چه معناست. در مقاله 4 راه مارکتینگ سایت هتل ما معنای سئو و نقش آن را برای سایت هتل توضیح داده ایم پس خواهش داریم ابتدا این مقاله را مطالعه کنید. سئو مخفف  search engine optimization است و به معنی بهره وری موتورهای جستجو که برای جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص اثرگذار است.

سئو سایت هتل به عنوان متدولوژی استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها برای افزایش میزان بازدید و بازدیدکنندگان از یک وب سایت با دستیابی به رتبه بالا در صفحه نتایج جستجو در یک موتور جستجو استفاده می‌شود.

صرفنظر از جایی که در آن قرار دارید یا سعی می‌کنید به چه کسی برسید، بهینه سازی موتور جستجو برای هر هتلی ضروری است که امیدوار است اتاق‌ها و فضاهای هتلش را بفروشد و آگاهی و شناخت را برای برند هتل افزایش دهد. به طور خلاصه سئو سایت هتل به معنی ویرایش وب سایت هتل و همه صفحات و محتواهای آن به شکلی است که گوگل آن را راحت تر به مشتریان شما نشان بدهد.

کلمه کلیدی چیست؟

روش کار این چنین است که به عنوان مثال عبارت “رزرو هتل 5 ستاره” را یک نفر در گوگل سرچ می‌کنند. متخصصان سئو سایت هتل، رزرو هتل را 5 ستاره را به عنوان کلمه کلیدی می‌شناسند. کلمات کلیدی عبارت‌های پر استفاده ای است که کاربران آنها را در گوگل جستجو می‌کنند. پس از سرچ کاربر، فهرستی از سایتهایی که برای این کلمه کلیدی سئو شده اند پدیدار می‌شوند.

هدف از سئو سایت هتل این است که شما در بالای این فهرست نمایش داده شوید. در این صورت اگر مسائل مربوط به طراحی سایت شما مناسب باشد احتمالا آن فرد وارد صفحه رزرو شده و تبدیل به مهمان هتل شما می‌شود.

هر آنچه باید راجع به طراحی سایت هتل بدانیم

چرا سئو سایت هتل مهم است؟

دلایل زیادی برای این کار وجود دارد:

  • سهم بزرگی از بازار مارکتینگ هتل که اکنون به صورت آنلاین است در دست هتلدار قرار می‌گیرد.
  • با اینکه یک پروسه زمان بر و پر هزینه طی می‌شود اما در مجموع پربارتر و نتیجه بخش تر از سایر روش‌های مارکتینگ هتل است.
  • اطلاعات دقیق و کافی، رزرو مستقیم و بدون واسطه، تقویت برندینگ و مزایایی از این دست برای آن قابل پیش بینی است.

 

نکات عمومی‌سئو سایت هتل

  1. کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهمترین جنبه‌های دیجیتال مارکتینگ است. هر وقت صحبت از سئو سایت هتل است بدانید هیچ چیز مهم تر از انتخاب صحیح کلمات کلیدی بازار شما وجود ندارد. مرز بین هتلها چنان باریک است که با کلمات کلیدی نادرست می‌توان کاربر را از دست داد. یک نکته مهم در انتخاب کلمه کلیدی شناخت پرسوناست که در مقاله پرسونا در مسافران هتل به توضیح آن پرداخته ایم.

کلمات کلیدی در سئو سایت هتل را می‌توان از راه ابزارهایی مانند گوگل ترند یا KWfinder پیدا کرد. کلماتی که تک کلمه هستند مانند هتل، سفر یا گردشگری، بسیار کار را برای سئو سایت هتل سخت می‌کنند زیرا رقابت بیشتری در آنها وجود دارد و همچنین کسب و کارهایی غیر از هتل هم در آنها فعال هستند.

برای شروع می‌توانید از کلمات کلیدی دو بخشی مانند هتل لوکس یا هتل تهران شروع کنید. پس از آن با توجه به آنچه کاربران جستجو می‌کنند می‌توان تا کلمات 3یا 5 بخشی هم پیش رفت. استراتژی تولید محتوا برای سئو سایت هتل مساله دیگری است که در این مقاله نمی‌گنجد.

  1. وارد بازاریابی محتوا شوید.

پس از پیدا کردن کلمه‌های کلیدی باید روی تولید محتوا برای سایت هتل کار کنید. به واسطه تولید محتوا شما همان پاسخی که کاربر برای سوال خود دست به جستجو زده است را پاسخ می‌دهید. در مثال رزرو هتل 5 ستاره، محتوای شما می‌تواند معرفی اتاقهایتان باشد. محتواها همان چیزهایی هستند که گوگل با بررسی آنها، سایت شما را رتبه بندی سئو می‌کند. تولید محتوا برای سئو سایت هتل دارای تعدادی اصل و قانون است که اگر رعایت نشود محتوا را کاملا بی ارزش کرده است.

صفر تا صد تولید محتوا برای وب سایت هتل

  1. سئو سایت هتل با یوآست

هنگام ثبت سفارش خود برای سئو سایت هتل این اصطلاح را ممکن است بسیار بشنوید. افزونه یوآست، افزونه ای روی سایت هتل است که موارد مربوط به سئو را بررسی می‌کند. از جمله پیوند یکتا یا همان URL، تعداد کلمات مقاله و چگالی کلمه کلیدی، عکس‌ها یا فایل‌های ویدئویی استفاده شده، نظم و ویرایش قالب متنی مقاله، پیوند یا لینک به سایر صفحات وب سایت و الی آخر. با رعایت مجموعه این عوامل می‌توان گفت آن محتوای به خصوص برای کلمه کلیدی خاصی سئو شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.