مزایای جستجوی صوتی در هتلداری که هتلداران موفق آنها را میشناسند.
بخش اول این مقاله به تعریف جستجوی صوتی و سپس اهمیت استفاده از جستجوی صوتی در هتلداری پرداختیم. در ادامه کاربرد و مزایا استفاده از جستجوی صوتی در هتلداری مرور میشود. به عنوان یکی از جذاب ترین روندها در استراتژیهای مارکتینگ هتل، جستجوی صوتی در هتلداری فراهم شده است. ژورنال وال استریت جستجوی صوتی از طریق دستیارهای دیجیتال را با عنوان “میلیارد بعدی” معرفی میکند. فناوری جستجوی صوتی در هتلداری اکنون در اختیار ماست و امکانان آن بی پایان است. با گذر زمان ممکن نیست نبینیم مدیران از فناوری جستجوی صوتی در هتلداری استفاده نکنند.
و اما مزایای استفاده از جستجوی صوتی در هتلداری
-
ارتقای تجربه مشتری
برای کسانی که با مدیریت گردشگری در ارتباط هستند، تجربه مشتری باید در اولویت اصلی باشد، زیرا این اساسی است که در نهایت بسیاری از مردم بر اساس آن تصمیم میگیرند. استفاده از جستجوی صوتی در هتلداری میتواند با فراهم آوردن سطح راحتی بیشتر برای مشتریان تجربه آنها را بهبود بخشد. خصوصا وقتی پای رزرو مستقیم در میان است.
به طور طبیعی، بیشتر تمرکز جستجوی صوتی در هتلداری بر روی مرحله کشف است، اما بسیاری از شرکتها میتوانند هنگام ورود مشتریان نیز از ارائه گزینههای جستجوی صوتی در هتلداری بهره مند شوند. به عنوان مثال، جستجوی صوتی ممکن است با کمک بلندگوهای هوشمند در اتاقهای هتل استفاده شود تا مشتریان بتوانند اطلاعات مهم در مورد جاذبههای محلی را پیدا کنند.
-
افزایش تعداد بازدید از وبسایت با جستجوی صوتی
انگیزه بزرگ دیگر برای شرکتهای مسافرتی که تمرکز بیشتری بر جستجوی صوتی در هتلداری دارند، توانایی افزایش بازدید از وب سایت است. واقعیت این است که برخی از کاربران در حال حاضر عمدتا از جستجوی صوتی استفاده میکنند، به خصوص اگر عادت دارند روی تلفنهای هوشمند یا بلندگوهای هوشمند خود به دستیاران مجازی روی بیاورند.
بهینه سازی محتوای وب با در نظر گرفتن جستجوی صوتی در هتلداری میتواند یکی از تنها راههای جلب توجه و جذب این افراد به وب سایت شما باشد، یا آنها را وادار کند تا با موتور رزرو شما درگیر شوند، بنابراین مهم است که برای انجام این کار تلاش کنید.
-
پیشگام شدن بین سایر رقبا
دلیل مهم دیگر اینکه چرا شما هم اکنون باید استراتژی جستجوی صوتی را اتخاذ کنید این است که برخی از هتلها و دیگر رقبا هنوز وارد این عرصه نشده اند و تا حدی با آن ناآشنا هستند. این بدان معناست که شما این فرصت را دارید که از مزایای رقابتی قابل توجهی نسبت به هتلهای رقیب، خطوط هوایی، رستورانها و موارد دیگر برخوردار شوید.
این امر به ویژه درصورتی که بتوانید روشهای ابتکاری برای استفاده از فناوری جستجوی صوتی در هتلداری را بیابید، از جمله اجازه دادن به مشتریان برای استفاده از جستجوی صوتی در حالی که در محل کار شما هستند، صادق است.
-
امکان شخصی سازی برای مهمان
استفاده اصلی از فناوری جستجوی صوتی در هتلداری، همچنین شامل بهبود سطح شخصی سازی ارائه شده به مشتریان است. هابهای هوشمند کنترل شده صوتی را میتوان در اتاقهای هتل گنجاند. فناوری جستجوی صوتی در هتلداری به مشتریان اجازه میدهد تا به راحتی دمای اتاق و سطح روشنایی را تنظیم کنند یا از وسایل سرگرمی استفاده کنند. چنین فناوری ای را میتوان با نام مهمانان نیز تهیه کرد و باعث میشود کل تجربه فردی تر باشد.
-
بازارپذیری
سرانجام، فناوری جستجوی صوتی هنوز به اندازه کافی یک تازگی است که کسانی که در صنعت هتلداری هستند میتوانند از آن برای اهداف برندینگ استفاده کنند، خود را از رقبا متمایز کنند و خود را به عنوان یک برند آینده نگر و با فن آوری معرفی کنند. پیشتر در سری مقالههای برندینگ در هتل از مزیتهایی صحبت کردیم که اساسا میتوانند شما را از دیگر رقبا بسیار متمایز کنند. فیلمهای مربوط به فناوری جستجوی صوتی در هتلداری را میتوان در وب سایت هتل استفاده کرد، در حالی که مزایای این فناوری را برای مشتریان میتوان در سایر مطالب تبلیغاتی ذکر کرد و به برجسته بودن هتل کمک کرد.