معرفی جایزه جهانی هتل لوکس
یکی از جوایز دنیای هتل و هتلداری، جایزه جهانی هتل لوکس است. این جایزه، همانطور که از نام آن بر می آید به لوکس ترین هتل های جهان تعلق می گیرد. در سری مقالات جوایز هتل قصد داریم شما را با انواع جوایز هتل آشنا کنیم. این مقاله مرتبط با جایزه جهانی هتل لوکس است. با ما همراه باشید و بیشتر با این جایزه آشنا شوید.
جایزه جهانی هتل لوکس در سال 2006 تاسیس شد. این جایزه اوج موفقیت در صنعت هتل های لوکس است که به رسمیت شناخته شدن آن، بین المللی و با رای گیری میهمانان ، مسافران و افراد حرفه این در این صنعت است. بیش از 300 هزار مسافر بین المللی هر ساله در یک دوره چهار هفته ای برای انتخاب برندگان جایزه جهانی هتل لوکس رأی می دهند. هتل های لوکس با ورود به دسته بندی هتل هایی که امتیاز فروش و مقصد منحصر به فرد خود را به نمایش می گذارند ، این فرصت را دارند که در جایزه جهانی هتل لوکس شرکت کنند.
رویداد جایزه جهانی هتل لوکس تا کنون بیش از 15 سال است که برگزار می شود. در سال 2021 بیش از 2000 هتل لوکس برای دریافت این جایزه در این رویداد شرکت کرده اند و بیش از 850 پروفایل هتل در تقویم این جایزه ثبت شده است. جالب است بدانید برای جایزه جهانی هتل لوکس بیش از 100 دسته بندی وجود دارد که هتل های لوکس مختلف می توانند برای آن داوطلب شوند. آرا در جایزه جهانی هتل لوکس توسط مردم داده می شود که به صورت جهانی ، قاره ای ، منطقه ای و کشوری ارائه می شوند و یک هتل نشان افتخار “هتل جهانی سال” را دریافت می کند.
اوج موفقیت در صنعت هتل های لوکس
جایزه جهانی هتل لوکس اوج موفقیت یک هتل لوکس است ، ارائه اعتبار به خاطر احترام به میهمانان با اعطای رای هایی که توسط مردم داده شده است. در جایزه جهانی هتل لوکس نه تنها باعث جلب اعتماد مهمانان شده و مشتریان وفاداری را در این بازار رقابتی حفظ می کند، بلکه باعث رشد و توسعه مداوم هتل لوکس شما می شود. جایزه جهانی هتل لوکس، برترین جایزه بین انواع جوایز هتل است. چرا که سخت ترین ملاک ها در بالاترین حد آنها مدنظر قرار داده می شود.
نامزدها چگونه در جایزه جهانی هتل لوکس انتخاب می شوند؟
هتل های لوکس می توانند خود را نامزد کنند یا توسط میهمانان ، آژانس های مسافرتی یا مجریان تور معرفی شوند تا در جایزه جهانی هتل لوکس معرفی شوند. آنها اطلاعات هتل را در وب سایت برگزار کننده رویداد ثبت می کنند. بازخورد مداوم مهمانان در مورد تجربه آنها در هتل در وب سایت به مجریان رویداد امکان می دهد هتل های مربوطه را ارزیابی کنند تا آنها برای شرکت در رویداد جایزه به شرط واجد شرایط بودن معرفی شوند. سپس از هتلهایی که موفق به کسب صلاحیت می شوند به طور رسمی دعوت می شود برای شرکت و ثبت نام در رویداد.
چرا باید در رویداد جایزه جهانی هتل لوکس شرکت کرد؟
مشارکت به تنهایی در جایزه جهانی هتل لوکس باعث رشد برند آن می شود. به عنوان یک شرکت کننده رسمی ، هر هتل یک سرویس دیجیتال مارکتینگ و یک پکیج جامع کمپین مارکتینگ دریافت می کند. این کار برای اطمینان از آن است که هتل در معرض دیده شدن و انتخاب شدن حداکثری توسط مسافران قرار دارد.
چرا که در نهایت این آمار افراد شرکت کننده در نظر سنجی هاست که تعیین می کند جایزه جهانی هتل لوکس به دست چه هتلی برسد. برنده شدن در یک جایزه جهانی هتل لوکس، مثل بلیط لاتاری می ماند. هرچند برای برنده شدن آن بلیط فقط به شانس نیاز است و برای دریافت این جایزه سالها تلاش و مدیریت برای خلق برند هتل لوکس. در هر حال نوعی تضمین برای برند هتل به شمار می رود.
انواع گروه بندی در جایزه جهانی هتل لوکس
در ابتدا 5 دسته بندی اصلی برای شرکت در جایزه جهانی هتل لوکس وجود دارد.
- گروه هتلها
- گروه سایر هتل ها
- گروه مجتمع های تفریحی
- گروه سافاری و اقامتگاهها
- گروه ویلا
خوب در دسته اول که هتلها قرار دارند زیردسته های فراوانی برای دریافت جایزه وجود دارد. از جمله می توان به بیزنس هتل ها، هتل های سبز، هتل های دیپلماتیک، هتل های لوکس اشاره کرد. دسته بندی سایر هتل ها در جایزه جهانی، شامل هتل بانوان، هتل های احیا بخشی، هتل اسپا، هتل های ساحلی است.
گروه مجتمع های تفریحی همانطور که از نام آن بر می آید مربوط به هتل هایی است که در کنار یک جاذبه طبیعی تفریحی همانند اقیانوس، جنگل، کویر، رودخانه، یا مراکز شهری بزرگ احداث شده اند. دسته بندی چهارم برای هتل هایی صادق است که امکان سافاری و اقامت در شب به مسافران می دهد. مانند، کوهها، جنگل های ساوانا، سواحل. ویلاها هم شامل بوتیک هتل های به عنوان دسته اول، املاک خصوصی، ویلاهای اشرافی و امثال آن است.