هر آنچه باید درباره هشتگ گذاری برای هتل در شبکه‌های اجتماعی بدانید.

هتشگ گذاری برای هتل همانند دیگر کسب و کارا از استراتژی‌های مهم در کمپین‌های مارکتینگ است. شما حتما با هشتگ که با علامت # استفاده می‌شود آشنا شده اید. شاید برایتان سوال باشد این همه هشتگ چه کاری را برای بیزنس‌ها انجام می‌دهند؟ هشتگ‌های با همه سادگی خود می‌توانند از مهمترین کلیدهای مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی باشند. در این مقاله تلاش می‌کنیم هر آنچه شما برای هشتگ گذاری برای هتل لازم است، بیاموزید.

هشتگ گذاری برای هتل

هشتگ چیست؟

در سال 2007، علامت پوند به عنوان هشتگ متولد شد تا توییت‌های توییتر را پیرامون موضوعاتی که پوشش می‌دهند سازماندهی کند. هشتگ‌ها، پیدا کردن و دنبال کردن پیام‌ها با موضوعات خاص را برای مردم آسان تر می‌کند. در حال حاضر، با ارسال بیش از نیم میلیارد پیام روزانه در سراسر شبکه‌های اجتماعی، هشتگ از همیشه محبوب تر شده است.

اما این فقط به توییتر محدود نمی‌شود. هشتگ‌ها در دیگر رسانه‌های اجتماعی هم استفاده می‌شوند. به این معنی که می‌توانید از هشتگ‌ها در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای تقویت برند و ارتقاء هتل خود استفاده کنید.

چرا هشتگ گذاری برای هتل من خوب است؟

یک دلیل اصلی وجود دارد: هشتگ‌ها به صورت آنلاین مورد توجه قرار می‌گیرند؛ پس اگر هشتگ‌های شما مورد توجه قرار بگیرد، به هتل شما توجه شده است. در واقع همه استراتژی‌ها در انواع سوشال مدیا برای دیده شدن و جذب توجه مشتریان بالقوه است. از این رو هشتگ گذاری برای هتل، می‌تواند فرصت‌های فروش برای شما خلق کند. همه برندهای موفق در صنعت هتلداری از هشتگ گذاری برای هتل خود استفاده می‌کنند زیرا از مکانیزم استفاده هشتگ آگاهند.

در واقع جریان از این قرار است که افراد با پیروی و مشاهده پست‌های با هشتگ‌های مشخص، علاقه خود را از طریق هوش مصنوعی به شبکه اجتماعی نشان می‌دهند و پس از آن مطالب مرتبط به هم بیشتری در بخش فید آنها مشاهده می‌شود. برای مثال کافی است شما چند بار پست‌های اینستاگرامی‌که نشان دهنده یک آلاچیق کنار دریاست را لایک کنید؛ از آن پس بدون اطلاع شما مناطق ساحلی، تفریحات آبی و هتل‌های کنار آب نشان داده می‌شود. این قانونی است که در هشتگ گذاری برای هتل باید بر آن مشرف باشید.

هشتگ گذاری برای هتل

چگونه باید پای پست‌های هتل هشتگ گذاشت؟

فقط علامت # را زده و یک کلمه یا عبارت را بدون فاصله تایپ کنید. می‌توانید از اعداد استفاده کنید؛ اما از کاراکترهای خاصی مانند علامت علامت & یا ! یا ؟ یا نماد واحد پولی استفاده نکنید. قبل از شروع به هشتگ گذاری برای هتل باید بدانید که هشتگ‌ها وزن‌های برابر ندارند. برای مثال وقتی هشتگی 9 میلیون فالوور دارد مثل #سفر در اینستاگرام؛ یعنی پست شما باید قدرت رقابت زیادی داشته باشد.

چه هشتگ‌هایی را در هشتگ گذاری برای هتل استفاده کنیم؟

به طور معمول چند دسته مشخص در هشتگ گذاری برای هتل وجود دارد:

  1. هشتگ‌های احساسی که معمولا توسط مسافران و گردشگران تولید شده و حال و هوای حسی آن پست را توصیف می‌کند.

مثال: #جاده_شمال #طبیعت_زیبا #آرامش #تفریح #بارون #پاییز

  1. هشتگ‌هایی که دسته بندی انواع هتلها و اقامتگاهها را نشان می‌دهد.

مثال: #هتل_ساحلی #اقامتگاه_بومگردی #کلبه_جنگلی # هتل_لوکس

  1. هشتگ گذاری برای هتل به روش سبک زندگی

مثال: #گردشگری # مسافرت #ایرانگردی_مجازی #سفر_ماه_عسل #ایران_را_باید_دید

  1. هشتگ‌هایی که مناطق توریستی و گردشگری را نشانه می‌روند.

مثال: #ماسوله #ترکیه #مشهد #غار_علیصدر #تخت_جمشید

چگونه هشتگ‌های مخصوص هتل خودمان را خلق کنیم؟

بهترین نوع هشتگ گذاری برای هتل، هشتگ گذاری انحصاری است که در کمپین‌های مارکتینگ هتل شما تولید شده است. هر آنچه که می‌تواند هتل شما را خاص کند و متمایز از دیگر هتل‌ها، قابلیت تبدیل شدن به هشتگ را دارد. همچنین برنامه‌ها و خدماتی که شما در هتل خود ارائه می‌دهید هم در هشتگ گذاری برای هتل قابل استفاده هستند.

اجازه بدهید با چند مثال برای شما توضیح دهیم. یک راه هشتگ گذاری برای هتل استفاده از اسم هتل تان است مانند #هتل_پارسیان_اوین. در این روش شما مستقیما از نام هتل خود یاد می‌کنید اما احتمال فالوور شدن آن پایین است. راه دیگر استفاده از هشتگ در کمپین‌های فصلی است؛ مانند #نوروز_در_هتل. در این راه شما مناسبتی که پیش رویتان است یا فصل یا رویدادی که مردم در انتظار آن هستید را به عنوان هشتگ گذاری برای هتل استفاده می‌کنید.

گاهی هشتگ گذاری برای هتل می‌تواند از پیامی‌که در برندینگ خود دارید تبعیت کند. همچنین هشتگ می‌تواند پیرو موضوع کمپین‌های شما هم باشد. ممکن است در یک کمپین بخواهید فریلنسرهای جوانی که فارغ از محل کار می‌توانند سفر کنند و به کسب درآمد بپردازند را جذب کنید. در این صورت احتمالا هشتگ گذاری برای هتل شما چیزی شبیه #کار_با_تفریح یا _کنار_ساحل_کار_کن یا مواردی از این دست باشد.

هشتگ گذاری برای هتل

هشتگ گذاری برای هتل، با همه سادگی خود دارای قوانین پیچیده و ظریفی است که بی شک جای آن در این مقاله نیست. شما می‌توانید با استخدام یک مدیر دیجیتال مارکتینگ در هتل، همه آنچه میتوانید از این شبکه‌ها به دست بیاورید را در چنگ داشته باشید. راه دیگر تماس با کارشناسان هتلیدز است که کارشان ارائه راه حل‌های مناسب برای مسائل کسب و کار شماست.

بیشتر بخوانید: 8 نکته درباری سوشال مدیای هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.