همه چیز درباره جایزه تریپ ادوایزر در صنعت گردشگری

جوایز زیادی در دنیای هتلداری بین هتلداران و هتلها وجود دارد. یکی از معتبرترین جوایز جایزه تریپ ادوایزر است که به دلیل برتری این جایزه بین اعضای این صنعت، سهم زیادی در اعتمادآفرینی بین مسافران دارد. یک چرخه اعتماد بین هتل، مهمانان موجود و مهمانان احتمالی در این جایزه خلق می‌شود. به بیان ساده، جایزه تریپ ادوایزر می‌تواند سود قابل توجهی برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد.

بر هیچ کس پوشیده نیست که جایزه تریپ ادوایزر بیش از یک رقابت، به بزرگترین وب سایت بررسی سفر در جهان تبدیل شده است. میلیون‌ها مسافر با چنین قدرت تأثیرگذار عظیمی، اعتماد زیادی به نحوه امتیازدهی دیگران به یک هتل یا جاذبه گردشگری دارند. تریپ ادوایزر همراه  با 200 میلیون نظر کاربر، یک جالوت صنعت مسافرتی است که می‌تواند هتل‌های ناشناس را به نقاط داغ فروش تبدیل کند، دسته‌های جدیدی از بازدیدکنندگان را از طریق مارکتینگ دهان به دهان به مقاصد جدید منتقل کند؛ بهتر بگوییم، جایزه تریپ ادوایزر حتی می‌تواند استانداردهای هتلداری را بازنویسی کند.

مطالعه بیشتر درباره جوایز هتل و درباره استانداردهای هتل

جای هیچ تردیدی نیست که اگر مسافران همه یک جا باشند شما هم باید آنجا باشید و تریپ ادوایزر، پاتوق عاشقان سفر و گردشگری است. به دست آوردن جایزه تریپ ادوایزر مانند یک کمپین مارکتینگ می‌تواند سیلی از مشتریان را روانه هتل شما کند. تعدادی گواهینامه در تریپ ادوایزر وجود دارد که در این مقاله به مرور 2 مورد از آنها می‌پردازیم.

جایزه تریپ ادوایزر

نقش انتخاب مسافران در جایزه تریپ ادوایزر

بر اساس میلیون‌ها نظر مسافران از سراسر جهان، جایزه تریپ ادوایزر سالانه بهترین مراکز گردشگری را از نظر خدمات، کیفیت، رضایت مشتری و موارد دیگر در طیف وسیعی از گروه‌ها به رسمیت می‌شناسد. این دسته بندی‌ها در هر منطقه تجزیه می‌شوند و شامل مقاصدی در حال شناخته شدن، سواحل، مکان‌های دیدنی، جاذبه‌های تاریخی، هتل‌ها، رستوران‌ها و موارد دیگر است؛ به این معنی که شانس شما برای به دست آوردن این جایزه، بیش از آنچه فکر می‌کنید قابل دستیابی است.

اگر نتوانستید در رده خاصی به رتبه برتر دست پیدا کنید، به عنوان یک هتلدار باهوش، همچنان می‌توانید بر آنچه دارید سرمایه گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که مهمانان شما نزدیک ترین جاذبه‌ها به هتل شما را می‌دانند. اگر آنها زمان خوبی را گذرانده باشند آن را نظرات خود نشان می‌دهند. جایزه تریپ ادوایزر نه تنها انتخابهای محبوب، بلکه انتخابهای واقعاً استثنایی است که مسافران مدام به دنبال آن هستند.

همانطور که از نام این گواهینامه در جایزه تریپ ادوایزر پیداست، جایزه انتخاب مسافران توسط خود مسافران و نظراتی که می‌نویسند تعیین می‌شود. اگرچه ممکن است این امر تا حد زیادی خارج از کنترل شما باشد، اما ناگفته نماند که به عنوان صاحب مشاغل باید اطمینان حاصل کنید که هتل شما مانند یک دستگاه روغن کاری شده عمل می‌کند تا بتوانید نظرات خوشحال و مثبت مهمانان را ایجاد کنید. همچنین وقت بگذارید و به نظرات مثبت یا منفی فوق العاده ای که در مورد هتل شما نوشته شده است پاسخ دهید. جالب است بدانید صاحبان هتل‌هایی که بیشتر به بخش نظرات در راههای ارتباطی خود پاسخ می‌دهند، بیش از 20 درصد بیشتر از درخواست رزرو استفاده می‌کنند.

جایزه تریپ ادوایزر

گواهی برتری در جایزه تریپ ادوایزر

این گواهی نشان می‌دهد که هتل منتخب به طور مداوم، تعهد خود را به تعالی و کیفیت میزبانی نشان می‌دهد. یک الگوریتم اختصاصی برای تعیین نامزدهای شایسته با در نظر گرفتن کیفیت، کمیت و تکرار نظرات ارائه شده توسط مسافران در یک دوره سالانه استفاده می‌شود. گویی یک شاخص محبوبیت با توجه به نظرات کاربران ایجاد شده است که ملاک ارزیابی این گواهینامه در جایزه تریپ ادوایزر است.

برای به دست آوردن این تاییدیه و ورود به بخش ارزیابی، هر هتل باید حداقل 12 ماه در تریپ ادوایزر باشد و حداقل امتیازات را کسب کند. این ویژگی به طور خودکار در این سایت برای هتل فعال می‌شود و هتلداران امکان بررسی آن را دارند. به خصوص به محض دریافت آن می‌توانند نهایت استفاده از آن را در مارکتینگ هتل ببرند. به گفته تریپ ادروایزر حدود 75 درصد از مسافران بیشتر از مشاغلی دیدن می‌کنند که دارای این گواهینامه هستند.

نکات مارکتینگ برای هتل با جایزه هتل

جایزه تریپ ادوایزر

گواهینامه GreenLeaders در جایزه تریپ ادوایزر

داده‌های جمع آوری شده توسط تریپ ادوایزر نشان داد که 79 درصد از مسافران برای هتل‌ها و سایر مراکز گردشگری که رویکردی سازگار با محیط زیست دارند، اهمیت زیادی قائل هستند. هر هتل یا تختخوابی که علاقه مند به تبدیل شدن به GreenLeader است “باید از برنامه خاصی در جایزه تریپ ادوایزر تبعیت کند. در صورت پذیرش، به ​​یکی از چهار وضعیت برنز، نقره، طلا و پلاتین دست می‌یابد؛ هرچه وضعیت بالاتر باشد، تأثیر شیوه‌های سبز ملک بیشتر می‌شود.

هنگامی‌که هتل شما برای دریافت گواهینامه سبز واجد شرایط شد  صفحه فهرست شما نشان GreenLeaders را حمل می‌کند و نشان می‌دهد که شما به محیط زیست اهمیت می‌دهید و سعی می‌کنید تا جای ممکن یک ردپای کوچک زیست محیطی را به جا بگذارید. ما پیشتر در مقاله 3 ترفند مدیریت در هتل از زبان مدیران موفق دنیا به بررسی محیط زیست و نقش آن در جذب گردشگر اشاره کرده ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.