در سرتاسر جهان، صنعت هتلداری برای برآورده کردن تقاضای خود به صنعت هواپیمایی متکی است. مطمئناً، بازارهای محرکی وجود دارند که اتکای کمی به حمل و نقل هوایی دارند، اما اکثریت قریب به اتفاق صنعت به مهمانانی بستگی دارد که از طریق هواپیما وارد می‌شوند.

پس از آغاز پروازهای تجاری در سال 1914، بیش از 75 سال زمان لازم بود تا حجم مسافر هوایی سالانه به مرز 1 میلیارد مسافر در سال 1990 برسد. پانزده سال بعد، تعداد مسافران جهانی به 2 میلیارد نفر در سال رسید. میلیارد بعدی با وجود رکود اقتصادی جهانی تنها به هشت سال نیاز داشت. سپس، در سال 2017، تنها پنج سال بعد، این صنعت از 4 میلیارد مسافر هوایی فراتر رفت.

علیرغم رشد چشمگیر طی دو دهه گذشته، ما تنها در ابتدای گسترش گسترده صنعت سفر هستیم. انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی با توجه به بازارهای نوظهور و تغییر در جمعیت شناسی جمعیت، انتظار دارد تا سال 2036، 7.8 میلیارد مسافر هوایی و سپس تا سال 2050 به 16 میلیارد مسافر برسد.

هتلداری
اعتبار عکس: Getty Images/manop1984 (علی‌رغم رشد چشمگیر طی دو دهه گذشته، ما تنها در ابتدای گسترش گسترده صنعت سفر هستیم و سفرهای هوایی پیشرو است.)

برای کسانی که چنین انتظارات قوی را مسخره می کنند، این را در نظر بگیرید: سی سال پیش، یک فرودگاه کوچک در خاورمیانه سالانه 4.3 میلیون مسافر را جابجا می کرد. امروزه، این یکی از شلوغ ترین امکانات در جهان است که در سال 2017 بیش از 88 میلیون مسافر را جابجا می کند—فرودگاه بین المللی دبی. صنعت هتلداری در دبی نیز به روشی مشابه رشد کرده است، از کمتر از 5000 اتاق در سال 1988 به بیش از 86000 اتاق امروزی. این صنعت رشد مشابهی در سراسر جهان داشته است، از کشورهای بزرگی مانند چین و برزیل، تا مقاصد کوچکتر مانند ایسلند و ویتنام، تا شهرهای قوی مانند نشویل و آستین، تگزاس.

به احتمال زیاد مشکلات اقتصادی در امتداد خط روند وجود خواهد داشت، اما روند فراگیر برای کل بخش مسافرتی و قطعا برای هتل ها هم دلهره آور و هم هیجان انگیز است. با افزایش دسترسی به بازارهای جدید و بازارهای موجود در سراسر جهان، افراد بیشتری در حال سفر هستند و مردم بیشتر سفر می کنند. امروزه، میانگین جمعیت مسافر کمتر از یک سفر هوایی در سال انجام می‌شود. تا سال 2050، این بخش جمعیتی رو به افزایش به طور متوسط ​​بیش از 2.5 سفر با هواپیما در سال خواهد بود.

رشد تصاعدی مسافران هوایی بدیهی است که به نیاز آینده به اتاق‌های هتل منجر خواهد شد – تعداد زیادی از آنها. فراتر از آن، تأثیر اقتصادی با مشاغل بیشتر، هزینه‌های بیشتر گردشگری و توسعه بیشتر املاک و مستغلات است، نه اینکه به آینده بسیار روشن برای صنعت مهمان‌نوازی بسیار بزرگ‌تر اشاره کنیم.

عملیات هوتک از رهبران مدیریت برای هیئت مشاوران استفاده می کند

خریداران و تامین کنندگان در گردهمایی اخیر Hotec Europe در پرتغال با یکدیگر ملاقات می کنند. (عکاسی سایمون کالاگان)

پس از کنفرانس Hotec Virtual F&B، (Questex Hospitality شرکت مادر مجله مدیریت هتل) یک هیئت مشورتی متشکل از هتلداران و تامین کنندگان را راه اندازی کرده است تا جهت کنفرانس آینده عملیات Hotec را که برای 12 تا 15 ژوئن در Ritz-Carlton Sarasota برنامه ریزی شده است را در فلوریدا راهنمایی کند. این رویداد با کنفرانس طراحی Hotec، برنامه ریزی شده برای 20 تا 23 ژوئن 2022، در The Breakers Palm Beach، همچنین در فلوریدا، دنبال می شود.

کنفرانس سالانه عملیات Hotec با هدف اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط بین خریداران و فروشندگان در صنعت هتلداری از طریق تسهیل جلسات حضوری برگزار می شود. این رویداد همچنین به جامعه تصمیم گیرندگان ارشد هتل در مورد اهمیت تدارکات استراتژیک آموزش می دهد و تعامل، یادگیری و شبکه را در تمام طول سال تسهیل می کند.

هیئت مشاوره ای متشکل از هفت خریدار و پنج تامین کننده به عنوان سفیران این رویداد، به اشتراک گذاری تخصص بازار و بحث های رهبری در مورد آینده صنعت عمل خواهند کرد. این گروه همچنین به توسعه عملیات Hotec برای تجربه مهمان‌نوازی و رویداد پس از همه‌گیری کمک می‌کند و فرصت‌های جدیدی برای ارتقای تجربه برنامه و رویداد ایجاد می‌کند. مشاوران همچنین به رهبران مهمان‌نوازی Questex کمک می‌کنند تا روندها و همچنین سهامداران کلیدی را که این روندها را پیش می‌برند شناسایی کنند و مسائلی را که صنعت با آن مواجه است را شناسایی کند.

خریداران در هیئت مدیره کیمبرلی کوشنر، معاون تامین و طراحی در Best Western Hotels & Resorts هستند. پل هیتسلبرگر، مدیر ارشد اجرایی در First Hospitality Group. اسکات کرانک، معاون عملیات در GF Hotels & Resorts. ران ولاسیک، مدیر ارشد اجرایی در Hostmark Hospitality Group. رابرت اورباخ، معاون خرید در مدیریت هتلداری جزیره؛ جیسون ریدر، معاون خرید در هتل های رمینگتون؛ و جان پروسنیک، مدیر ارشد سیستم های هتلداری در Sonesta International Hotels Corp. تامین کنندگان هیئت مدیره تراویس راندال، مدیر ارشد فروش، شرق در Assa Abloy Global Solutions هستند. جینا مک کی، مدیر فروش استراتژیک در Cloudbeds. دیو رادرفورد، مدیر ارشد فروش، مهمان نوازی در Conair. ری برگر، رئیس و بنیانگذار PineApple Hospitality/Aqua Amenities. و Stefania Marchesotti، مدیر برند آمریکای شمالی مجموعه هتل Mascioni در Standard Textile.

در طی یک جلسه مجازی، چند تن از اعضای هیئت مدیره در مورد آنچه که در کنفرانس آتی به دنبال آن بودند بحث کردند – و اینکه چگونه می تواند تغییرات سریع پیش روی هتلداران را منعکس کند.

چالش ها

ولاسیک “تکامل زیادی” را در صنعت پیش‌بینی کرد و بر ارزش ماندن در بالای این تغییرات تاکید کرد. Auerbach زمان های تحویل را به عنوان چالش مهمی که جزیره مهمان نوازی اخیرا با آن مواجه شده است ذکر کرد و ولاسیک به این فکر کرد که آیا تامین منابع از تامین کنندگان آمریکایی ممکن است آسان تر از تامین مواد از تامین کنندگان در آسیا باشد.

پروسنیک خاطرنشان کرد که شرکت مدیریت Sonesta در حال رشد کسب و کار حق رای خود است – به ویژه پس از خرید RLH Corp. در اواخر سال 2020 – و به دنبال حمایت بهتر از اپراتورهای حق رای خود، به ویژه “فروشگاه های مادر و پاپ” و صاحبان شخصی است. او گفت: “ما می دانیم که در اینجا چه کاری باید انجام دهیم، اما شاید راه بهتری برای ما وجود داشته باشد تا استانداردهای انتخابی خود یا گروه های طراحی گروه هایمان را بررسی کنیم و بتوانیم این فروشندگان را به روشی جدید معرفی کنیم.”

مشاوران همچنین به تقاضای رو به رشد برای خدمات بدون تماس اشاره کردند و مک کی اظهار داشت که هر نوع گزینه مهمان‌نوازی – از آپارتمان‌های سرویس‌دهی شده تا اجاره تعطیلات تا هتل‌های سنتی – کیوسک‌هایی برای خدمات ورود می‌خواهند.

در نهایت، پروسنیک گفت، خریداران و تامین کنندگان همه حرفه ای هستند که بر مهمان نوازی متمرکز شده اند. او با تأکید بر اینکه همه راه‌حل‌ها باید بر این ارتباطات تمرکز کنند، گفت: «ما همه در مورد تعامل با مردم هستیم. در حالی که یک هتل ممکن است یک کیوسک برای کمک به سرعت بخشیدن به روند پذیرش داشته باشد (او خاطرنشان کرد: “ما باید در نظر داشته باشیم که تجربه مستقیم به اتاق برای برخی افراد مطلوب است”)، و در حالی که ربات ها ممکن است غذا و لوازم را تحویل دهند. در اتاق مهمان، اعضای تیم باید در دسترس باشند تا در صورت نیاز یا تمایل، ارتباط انسانی برقرار کنند.

STR: هتل‌های کانادا هنوز نسبت به سال 2019 در سال 2021 عقب هستند

در میان بازارهای عمده در کانادا، ونکوور با 47.9 درصد بیشترین اشغال را در سال 2021 داشته است. (iStock / Getty Images Plus / tsuchi)

بر اساس داده‌های پایان سال STR، علیرغم عملکرد قوی‌تر در نیمه دوم سال 2021، صنعت هتل‌داری کانادا درآمد هر اتاق در دسترس را گزارش کرد که تنها 54.1 درصد از قابل مقایسه قبل از همه‌گیری بود.

2021

اشغال: 41.8 درصد (35.7- درصد از سال 2019)
میانگین نرخ روزانه: 139.11 دلار کانادا (15.8- درصد)
RevPAR: CAD58.10 (45.9- درصد)
در ماه دسامبر، کانادا روند معمول فصلی خود را با عملکرد کمی پایین‌تر از نوامبر دنبال کرد، اما این کشور به مقایسه قبل از همه‌گیری بهتری دست یافت: اشغال (13.4- درصد به 42.6 درصد)، ADR (2.5- درصد به CAD149.85) و RevPAR (15.5- درصد به CAD63.87).

لورا باکستر، مدیر تجزیه و تحلیل مهمان‌نوازی گروه CoStar برای کانادا، گفت: با وجود افزایش موارد COVID در نیمه دوم دسامبر، هتل‌های کانادا از تقاضای اوقات فراغت در هفته‌های تعطیلات بهره بردند. (گروه CoStar شرکت مادر STR است.)

باکستر گفت: «در حالی که تقاضای تعطیلات انتظار می رفت، عملکرد کلی نیز با افزایش تقاضای گروه کمک کرد، که به 70 درصد قابل مقایسه در سال 2019 افزایش یافت – نزدیک ترین معیار به این شاخص از زمان شروع همه گیری بوده است. “هنگام بررسی عملکرد تمام سال، تقاضای متوقف شده از بازار داخلی عملکرد خود را در تابستان افزایش داد، که نشان دهنده شروع نیمه دوم سال بسیار قوی تر است. با این حال، با توجه به الگوهای نوسان تقاضا، هتل داران بر آنچه بود تمرکز کردند. در کنترل آنها، این بود که چگونه نرخ ها به داستان موفقیت سال تبدیل شدند. در سه ماهه چهارم، نرخ ماهانه اتاق ها به 90 تا 99 درصد از سطح سال 2019 رسید. نرخ های آخر هفته به ویژه قوی بودند و از سطوح قبل از همه گیری در نوامبر و دسامبر پیشی گرفتند، در حالی که نرخ های روزهای هفته. خیلی هم عقب نبودند و تنها 5 تا 10 درصد مانده بودند.»

بازارهای برتر

در میان استان‌ها و مناطق، بریتیش کلمبیا بالاترین سطح اشغال سال 2021 (48.5 درصد) را به ثبت رساند که 30.4 درصد کمتر از قبل از همه‌گیری بود. در میان بازارهای اصلی، ونکوور بیشترین اشغال (47.9 درصد) را داشت که 39.8 درصد نسبت به سال 2019 کاهش داشت.

کمترین میزان اشغال سالانه در میان استان ها در نیوبرانزویک (35.1 درصد) گزارش شده است که نسبت به سال 2019 کاهش 41.1 درصدی داشته است. در سطح بازار، کمترین اشغال در مونترال (53.7- درصد به 33.1 درصد) گزارش شده است.

باکستر گفت: “عملکرد هنوز راه زیادی در پیش دارد، و افزایش موارد COVID-19 مربوط به نوع omicron به هتل ها اجازه نداده است که سال جدید را در مسیر درست شروع کنند.” روند معکوس بین موارد، بستری شدن در بیمارستان و عملکرد. هنگامی که شرایط بهداشت عمومی بهبود یافت، بهبودی سرعت گرفت و بالعکس. در دو هفته اول این ماه، اشغال به محدوده 30 درصد کاهش یافت – پایین ترین سطح از ژوئن 2021. با کاهش تعداد موارد، ما انتظار داریم تصویر عملکرد مثبت تری در هفته های آینده داشته باشیم.

میزگرد HM: ایجاد تعادل بهتر در حق رای

شرکت کنندگان در میزگرد اجرایی اخیر مدیریت هتل که توسط شرکت هتل های بین المللی سونستا. حمایت می شود، [از سمت چپ] عبارتند از: جف کولسار، مدیر ارشد توسعه، GF Hotels & Resorts.
Stefani C. O’Connor، مجری؛ جاستین جابارا، رئیس، هتل های مایر جابارا؛ ملیندا گریفیث، معاون توسعه کسب و کار، Concord Hospitality Enterprises Co.; برایان کوین، مدیر ارشد توسعه سونستا. تیم ماروین، EVP گروه هتل‌ها و مهمان‌نوازی، JLL. میترا وان، مدیر عامل هتل ها و استراحتگاه های پریسم؛ Vinay Patel، رئیس و مدیر عامل، Fairbrook Hotels و رئیس AAHOA؛ و بن سیدل، رئیس و مدیر عامل شرکت Real Hospitality Group. (مدیریت هتل)

نگاهی به «دموکراتیزه‌سازی حق رای دادن» در میزگرد اخیر مدیریت هتل که توسط شرکت هتل های بین المللی سونستا حمایت می‌شود، مورد توجه دقیق‌تری قرار گرفت. تأثیرات گوناگونی بر تصمیم گیری در این عرصه کلیدی صنعت و اینکه آینده حق رای چگونه خواهد بود.

صنعت مهمان‌نوازی با توجه به تاثیرات همچنان در نوسان همه‌گیری ویروس کرونا، مجبور شده است چندین روش و مدل‌های قدیمی را مورد ارزیابی مجدد قرار دهد، که یکی از مهمترین آنها یکی از ارکان اصلی آن است: حق رای دادن. این پلتفرم که مدت‌ها به عنوان نقطه ورود به مهمان‌نوازی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تلقی می‌شد، اکنون برای به اشتراک گذاشتن درس‌های فراگیری همه‌گیر، نه تنها توسط مدیران در سِمَت حق رای دهنده معادله، بلکه توسط مشتریان پایین‌ترشان، دارندگان امتیاز دوباره اختراع شده است. و تعجب: هر دو تعامل – و گوش دادن – را برای دو طرف سودمند می دانند.

برایان کویین، مدیر ارشد توسعه شرکت هتل های بین المللی سونستا گفت: «من فکر می‌کنم درک اینکه مالکان کجا هستند، اپراتورها در کجا هستند و امروز کجا نشسته‌اند، باید همه کارهایی را که ما به‌عنوان برند انجام می‌دهیم، اعم از اجرای آن، تغییر قیمت‌ها یا استراتژی‌ها، آگاه کند، زیرا آنها آسیب‌های باورنکردنی را پشت سر گذاشته‌اند.» “آنها هنوز در حال تثبیت کسب و کار خود هستند و من فکر می کنم عدم تشخیص آن می تواند شما را در مسیر بدی قرار دهد.”

خود سونستا در سال 2021 تغییراتی را در زمینه حق رای دادن ایجاد کرد و تصمیم گرفت چهار نام تجاری از هفت برند اختصاصی خود را در اختیار بگیرد: Sonesta Hotels & Resorts، Sonesta Select، Sonesta ES و Sonesta Simply Suites. به نظر می‌رسد این حرکت باعث تقویت امتیاز امتیاز آن و اضافه کردن به حدود 900 هتلی می‌شود که با خرید 90 میلیون دلاری RLH Corp در اوایل سه ماهه اول انجام شد.

همچنین برای رابطه این است که بفهمیم یک امتیازگیرنده از نظر سرمایه در کجا قرار دارد. کوین افزود: «رویکرد متوازن و متفکرانه هنگامی که به بازار بازمی‌گردید و شروع به پیاده‌سازی برخی از روش‌های سنتی‌تر تعامل برندها، مالکان و اپراتورها می‌کنید، کاملاً حیاتی است.

یکی از شرکت کنندگان در پانل که انگشت خود را محکم بر نبض احساسات حق رای دادن داشت، وینی پاتل، رئیس هتل های Fairbrook و رئیس فعلی AAHOA بود، جایی که بخش عمده ای از نزدیک به 20000 عضو آن دارای املاک حق امتیاز هستند. پاتل در سفر به این کشور برای انجمن گفت که نیازهای صاحب امتیاز متفاوت است، بسته به اینکه یک بازار خاص چقدر خوب یا ضعیف است که از بیماری همه گیر بهبود می یابد.

پاتل با اشاره به نیاز به اذعان به زمانی که مدل عملیاتی هتل باید مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد، گفت: «من فکر می‌کنم در نقطه‌ای هستیم که در تلاش هستیم تا از تامین هزینه‌های زندگی خود مطمئن شویم. ما فقط باید گفتگو بین برندها و مالکیت را برقرار کنیم و بگوییم: “ببین بچه ها، این به سادگی کار نمی کند.”

فرصت های تازه

به‌طور عجیبی، ملیندا گریفیث، معاون توسعه کسب‌وکار شرکت Concord Hospitality Enterprises مشاهده کرد، حتی در شرایطی که همه‌گیری هتل‌ها را تعطیل کرد، 60 تا 70 درصد اشغال‌های سالم را به صفر رساند، جریان‌های درآمد را خشک کرد و مخزن نیروی کار را از بین برد. زمان، ما هنوز در حال توسعه هتل هستیم.

از سمت چپ: جاستین جابارا، رئیس، هتل های مایر جابارا؛ میترا وان، مدیر عامل هتل ها و استراحتگاه های پریسم؛ و برایان کوین، مدیر ارشد توسعه، شرکت هتل های بین المللی سونستا (مدیریت هتل)

در زمان‌های «عادی»، این صنعت اساسی به سختی باعث می‌شود که نوع استرس – و فرصت – در حالت عادی «جدید» پیدا شود.

گریفیث گفت: “ما شرکا و سرمایه گذارانی با گروه های خود داریم که مضطرب هستند.” «… [از آنجایی که] ما در حال نزدیک شدن به باز شدن هستیم، آنها می خواهند آنها را بفروشند. بلافاصله مانند برای ما خریدار پیدا کنید. ما می خواهیم بیرون این زمان برای فروش است. ما حتی نمی‌خواهیم هتل را با شما باز کنیم.»

از طرف دیگر، چنین فروش سریعی می تواند بازار یا برند خوبی برای دیگران باشد. «من فکر می‌کنم دوگانگی‌های عجیب و غریب زیادی وجود دارد که از COVID و جایی که ما امروز هستیم… فکر می‌کنم مردم فقط می‌ترسند. آنها می خواهند بیرون باشند گریفیث گفت و این یک فرصت عالی برای دیگرانی است که می خواهند وارد شوند. پاتل موافقت کرد، بسیاری از صاحبان امتیاز از بازار فعلی استفاده می کنند، و به گفته جف کولسار، مدیر توسعه GF Hotels & Resorts، آنها بیش از اندکی فشار می آورند.

مالکان از دلالان هتل تماس می گیرند [که] می گویند: “ما سرمایه گذاران خارجی داریم که می خواهند وارد ایالات متحده شوند زیرا سهام و سرمایه بسیار زیادی در خیابان ها وجود دارد.” بنابراین، این مالک می گوید: “اینجا من هستم. صبح. من وارد هتلی با قیمت 125 هزار دلار هستم، یک پیشنهاد 170 هزاردلاری روی میز دارم. آیا قرار است نگران مسائل مربوط به سود سرمایه باشم؟» به گفته ی کولسار، نه. اما باز هم، موافقان پانل ها، صاحبان هتل ها چنین پویایی را در هر بازاری پیدا نمی کنند.

تیم ماروین، EVP گروه هتل‌ها و مهمان‌نوازی JLL گفت: «ما همیشه در مورد داستان دو بازار صحبت می‌کنیم. «بازارهایی هستند که به شدت با چالش مواجه هستند و در حال حاضر معامله کردن با آنها دشوار است، زیرا مردم نمی‌خواهند ضررهای هنگفتی را در این املاک متحمل شوند و سرمایه‌گذاران هنوز در برخی از بازارهایی که می‌خواهند وارد شوند، مطمئن نیستند.

او افزود: «اما بازارهایی که موفقیت آمیز بوده اند، به ویژه بازارهای تفریحی، بازارهای تفریحی ساحلی و غیره، مردم خیلی سریع احساس راحتی می کنند.»

برآورده کردن انتظارات

Sonesta’s Quinn خاطرنشان کرد که پاندمی طولانی مدت تنها تأثیرگذار نیست که کسب و کار صاحبان امتیاز هتل در برخی بازارها را مخدوش می کند. تغییرات در پارادایم های اجتماعی و فرهنگی نیز در جریان است. «بازارهایی که هر سه را دارند؟ این وحشیانه است،” او مدعی شد. گفتنی است، Real Hospitality Group، به رهبری رئیس و مدیر عامل بن سیدل، اخیراً دو برند صاحب امتیاز را در چنین بازاری افتتاح کرده است: کوئینز، ناحیه ای در شهر نیویورک. از دیدگاه او، مدیر اجرایی صنعت مهمان‌نوازی را “در حال بهبودی بسیار از جنبه‌های مختلف” می‌داند، با اشاره به موارد اولیه مانند استانداردهای نام تجاری و بازرسی‌های QA که دوباره به اجرا در می‌آیند، در حالی که مالکان مجبور هستند برای بدست آوردن [نتیجه درآمد عملیاتی] در مدل [کسب و کار] تجدید نظر کنند.

این گروه موافق بودند که نوآوری در زمینه اصول اولیه تبدیل به روش جدیدی شده است، به عنوان مثال، یادگیری زندگی با کمتر، و همه اینها در هدف هتل برای موفقیت – برند، صاحب امتیاز، اپراتورها، کارکنان، حتی مهمانان- دخیل هستند. وقتی نوبت به کار می رسد باید به حرف یکدیگر گوش دهید. مواردی مانند نظافت روزانه، صبحانه رایگان، بسته‌های رفاهی، به‌علاوه اقلام مقرون به صرفه مانند تابلوها (که می‌توانند پنج و شش رقمی باشند)، باید دوباره ارزیابی شوند. کوین گفت “من فکر می کنم جایی برای ما وجود دارد که P&L هتل را به عنوان یک صنعت در نظر بگیریم. برندها مسئولیت دارند، اپراتورها مسئولیت دارند، صاحبان مسئولیت دارند، اما بیایید آن را از هم بپاشیم.”

دادن آزادی عمل بیشتر به میهمان برای انتخاب یا انصراف از یک پیشنهاد هتل خاص نیز به P&L کاهش می یابد. جاستین جابارا، رئیس هتل های مایر جبارا، گفت که شرکت او هم قبل و هم در طول همه گیری همه گیر، در اطراف مهمانان نوآوری کرده است، “با توجه به اینکه درآمد خالص واقعی یک مشتری چقدر است” و به ویژه نحوه “مصرف” آنها در مخارج اموال یک هتل و خدمات. مهمان بسیار مهم در پویایی بین امتیاز دهندگان و صاحبان امتیاز نقش اساسی دارد، و اعضای میزگرد توافق کردند که هر دو باید بدانند روند جمعیتی چگونه در حال تغییر است و همراه با آن، انتظارات مهمان را نیز درک کنند.

گریفیث گفت «شما باید مشتری را بشناسید که متناسب با برند باشد. من فکر می‌کنم این چیزی است که ما واقعاً باید به آن بپردازیم، زیرا نسل هزاره‌ها، Gen Xers، Gen Zs به اندازه ما قدیمی هستند.

رهبران صنعت در میزگرد اجرایی مدیریت هتل در مورد حق رای دادن صحبت می کنند ، حمایت شده توسط شرکت هتل های بین المللی سونستا

«ما خیلی روی استانداردها متمرکز هستیم، درست است؟ سیدل گفت: همه چیز در مورد استانداردها و ایجاد یکپارچگی است… جوانترها استانداردها را نمی خواهند، آنها سفارشی سازی می خواهند. ما باید روی فرآیندهایی تمرکز کنیم که منجر به سازگاری با خواسته‌های مهمان شود. منظور من – و من در چندین هیئت مشاوره حق رای دادن – این است که استانداردها در روز و زمان دیگری نوشته شده اند.

“صاحبان ما به هر طریق ممکن خونریزی می کنند، بنابراین آنها به دنبال استراحت هستند. به گفته میترا وان، مدیر عامل هتل‌ها و استراحتگاه‌های پریسم، آنها خواهان سهولت در استانداردها هستند، و افزود که واقعیت وضعیت فعلی باید بخشی از هر گفتگو باشد. علاوه بر همه اینها، آنها با کمبود نیروی کار (و قانون کار در برخی از املاک اتحادیه شده) سروکار دارند.» او خاطرنشان کرد که ساعتی 23 دلار روی میز است «و ما هنوز نمی توانیم یک خانه دار پیدا کنیم.»

مشکلات فنی

مدیران دریافتند که کمبود نیروی کار در حال حاضر نیز به نظر می رسد هم چنین یکی دیگر از مسائل پیچیده که امتیاز دهندگان و صاحبان امتیاز بر سر آن دست و پنجه نرم می کنند، استفاده از فناوری است. این که چه کسی قرار است این هزینه را بپردازد معمولاً در حال مناقشه است، در حالی که به نظر می رسد پلتفرم های سیستمی بسیار پیچیده برای خنثی کردن همه طراحی شده اند. شرکت کنندگان در این جلسه خاطرنشان کردند که تلاش برای جذب نیروی کار جوان تر و آگاه به فناوری به یک صنعت عقب مانده از فناوری همچنان مشکل ساز است، حتی منهای همه گیری.

کولسار گفت: «این یک نقطه دردناک در استخدام است که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند.

جبارا به عنوان یک هتلدار نسل سوم، نیاز به سواد فناوری بیشتر در مهمان‌نوازی را تأیید کرد، اما تأکید کرد که داشتن روابط مستحکم برای هتل‌داران و برندها کلیدی است.

ماروین جی ال ال موافقت کرد. ما معتقدیم مهمترین رابطه، رابطه شما با اپراتور است. شما باید اپراتوری را پیدا کنید که دارای تراز باشد، که آنها به [و] مقادیر یکسانی را به اشتراک بگذارند، زیرا این رابطه روزمره شما خواهد بود. و اغلب اوقات – افرادی که در یک رابطه حق رای دادن هستند – وقتی با برندها سروکار دارید، به آنها نیاز دارید که در کنار میز خود باشند.

به گفته کوین، به عنوان یک صنعت به طور کلی، “ما باید فناوری را کشف کنیم. ما باید کارمندان را مشخص کنیم. ما باید پیشنهاد ارزش را برای حق مصرف کننده و برای حق مالک دریافت کنیم. ما [نیاز داریم] از آنچه اخیراً از سر گذرانده ایم استفاده کنیم و در مورد علائم و صبحانه و خانه داری تجدید نظر کنیم. اینها چیزهایی هستند که مصرف کننده به ما فضای کمی برای دویدن می دهد… زیرا این امر حاشیه را برای اپراتور باز می گرداند.”

و در حالی که گروه احساس می کرد “گوش دادن” در حال بهبود است، توجه و عمل به آنچه شنیده می شود ممکن است مهم تر باشد. «همچنین چه بخشی از گوش دادن انجام می شود؟ پاتل گفت: این همیشه یک چالش است.

هیلتون برای ادامه تحصیل با انجمن آموزش و پرورش همکاری می کند

گزینه های آموزشی موجود از طریق مشارکت هیلتون با انجمن آموزش و پرورش شامل همه چیز از اتمام دبیرستان، یادگیری زبان انگلیسی، سواد دیجیتال، گواهینامه های حرفه ای در زمینه های شغلی پرتقاضا مانند آشپزی، تجارت، تجزیه و تحلیل داده ها و فناوری و مدارک دانشگاهی است. (هیلتون)

هیلتون مزایای آموزشی جدیدی را برای اعضای تیم خود راه اندازی کرده است. هیلتون قصد دارد از طریق همکاری جدید با انجمن آموزش و پرورش گزینه های آموزش مداوم را به اعضای تیم خود ارائه دهد.

از شروع بهار امسال، اعضای تیم در املاک و مکان‌های شرکتی تحت مالکیت و مدیریت هیلتون در ایالات متحده می‌توانند طیفی از مدارک تحصیلی جدید را بدون بدهی به دست آورند.

لورا فوئنتس، EVP هیلتون و افسر ارشد منابع انسانی در بیانیه ای گفت: “ما می خواهیم کار در هیلتون یکی از بهترین بخش های زندگی اعضای تیم ما باشد و این به معنای ایجاد فرصت هایی برای رشد و توسعه حرفه ای مستمر است.” “این همکاری با انجمن آموزش و پرورش – اولین در نوع خود در صنعت ما – روش دیگری است که می‌توانیم اعضای تیم خود را در جایی که در حال حاضر در سفرهای آموزشی خود هستند ملاقات کنیم و به آنها کمک کنیم به آرزوهای شغلی خود برسند.”

پلت فرم جدید آموزش مداوم همه چیز را از اتمام دبیرستان، یادگیری زبان انگلیسی، سواد دیجیتال، گواهینامه های حرفه ای در زمینه های شغلی پرتقاضا مانند آشپزی، تجارت، تجزیه و تحلیل داده ها و فناوری و مدارک دانشگاهی ارائه می دهد.

انجمن آموزش و پرورش با ارائه بیش از 2200 برنامه با دانشگاه های برتر کشور و ارائه دهندگان آموزش برای بزرگسالان شاغل همکاری دارد.

ناتالی مک کالو، رئیس آموزش انجمن صنفی و مدیر ارشد بازرگانی، گفت: «هیلتون با برنامه آموزشی جدید خود تعهد خود را برای ایجاد یک محیط کاری برتر و یک محیط کاری با رشد افزایش می دهد. ما مفتخریم که با هیلتون همکاری می کنیم تا به اعضای تیم آنها فرصت های تحرک شغلی ارائه دهیم که مهارت های مورد نیاز برای مشاغل امروز و آینده را به آنها می دهد.

قبل از افزودن این فرصت‌های آموزشی جدید، هیلتون بیش از 25000 دوره آموزشی آنلاین توسعه حرفه‌ای را ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.