4 دسته عکس که باید در اینستاگرام هتل منتشر شود.
اهمیت اینستاگرام هتل را پیشتر در مقالههای چرایی استفاده از شبکههای اجتماعی در هتل بیان کردیم. آنچه همه ما بدون تردید آن را قبول داریم اهمیت استفاده از این رسانه در عصر کنونی برای هتلداران در برندینگ و مارکتینگ آنهاست. امروزه اینستاگرام هتل در بین مصرف کنندگان، به ویژه مسافرانی که به دنبال اطلاعات و الهام برای سفرها هستند، بسیار تأثیرگذار است. این رسانه ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد و همچنین یک ویژگی رزرو جدید که رزرو مستقیم است را تسهیل میکند. مهم تر از همه اینکه این واقعیت وجود دارد که ایجاد یک حساب تجاری در Instagram رایگان است.
بسیاری از صاحبان کسب و کار این سوال را دارند که چه محتوایی باید در اینستاگرام هتل بارگذاری کنند. در بسیاری از موارد دیده شده که افراد پس از مدتی تولید محتوا در اینستاگرام دیگر ایده ای ندارند؛ در حالت یا به تکرار میافتند یا دست از استمرار در تولید محتوا بر میدارند. در این مقاله 6 ایده محتوای بصری برای اینستاگرام هتل آورده شده است.
شماره 1 عکسهای سبک زندگی:
از خودتان بپرسید مهمانان شما در هتل شما چه نوع تجربه ای خواهند داشت؟ مسلما هنگام طراحی هتل، معماران و دکوراتورها به احساسات متنوع و طیفی از فعالیتهای فضاهای زنده فکر میکنند؛ این موارد چه چیزهایی هستند؟ با انتشار عکسهای صادقانه و ساده ای که در هتل شما گرفته شده در ایسنتاگرام هتل، مهمانان را در یک لحظه غوطه ور شده و انگیزه کافی برای حضور در هتل را پیدا میکنند.
خودتان را جای مهمانان تازه وارد یا آنها که بار اولشان است به هتل شما میآیند بگذارید؛ از چه چیزی عکس میگیرند؟ این روش در اینستاگرام هتل به ویژه در افرادی که دنبال تجربههای نو و منحصر به فرد هستند بسیار جواب میدهد.
شماره 2 عکسهای هتل
همکار یا دوست شما ازتان میپرسد هتل شما چه فرقی با دیگر هتلها دارد؟ یا سوال این چنین است که چرا من باید در هتل تو اقامت داشته باشم؟ اینها سوالاتی اساسی هستند که بی شک شما هنگام برندینگ هتل به آنها فکر کرده اید. اکنون پاسخ آنها را در غالب عکس در اینستاگرام هتل بارگذاری کنید.
چه چیزی اتاقهای شما را خاص میکند؟ محوطه هتل شما زیباست؟ امکانات شما غیر منتظره است؟ عکسهایی از اتاقها، حیاطها، تراس، امکانات رفاهی و هر جزئیاتی که میتواند غیر منتظره باشد، وجه تفکیک شما از دیگر هتلهای دیگر و محتوایتان در اینستاگرام هتل است. پای مسافرت که به میان میآید، مردم نمیخواهند در هر جایی اقامت کنند؛ آنها مایلند مکان اقامتشان متفاوت و خاص باشد.
شماره 3 عکسهای مقصد در ایسنتاگرام هتل
مهمانانی که به هتل شما میآیند قرار است چه چیزی را کشف کنند؟ مراکز توریستی منطقه شما کجاست؟ برنامه سفر مسافران با بازدید از چه مکانهایی پر میشود؟ اهمیتی ندارد این مناطق چقدر از نظر شما جالب هستند یا اینکه آیا همه آنها را میشناسند یا نه. مهم آن است که شما باید آنها را تبدیل به نقاط قوت گردشگری در ایسنتاگرام هتل خود کنید. مناظر طبیعی، تاریخی یا موزهها.
شماره 4 عکسهای مهمانان؛ مهمترین محتوای بصری در اینستاگرام هتل
بهترین نوع عکسی که در اینستاگرام هتل شما میتواند منتشر شود، محتوایی است که کاربر هتل، یعنی مهمان تولید کرده باشد. با گشت و گذار مسافران در هتل، آنها مایلند سلفی بگیرند یا عکسهایی را به یادگار در آلبوم خود نگهداری کنند. انتشار این عکسها در اینستاگرام هتل، فرصتی برای مشاهده سبک زندگی در هتل به وجود میآورد که البته متفاوت از روش اول است؛ چون حال و هوای طبیعی در آن وارد شده است. یک راه دیگر برای استفاده از این دسته عکسها، سفارش کار به اینفلوئسنر مارکترهاست.
برای انتخاب اینفلوئنسر باید دقت داشته باشید. هم اینفلوئنسرها به کار شما نمیآیند. اینفلوئنسر فعال در حوزه غذا را باید به رستوران هتل دعوت کنید، اینفلوئنسر فعال در گردشگری را باید به گردش در اطراف هتل خود در بیاورید و از سلبریتیها برای اقامت استفاده کنید. استفاده نادرست از اینفلوئنسرها میتواند سبب آسیب به برندینگ شما شود و در مواردی آمار فروش را پایین بیاورد.