5 دلیل برای آن که سایت هتل داشته باشیم. بخش دوم

اکثر مسافران تفریحی تصمیم نهایی خود را در مورد هتل با مراجعه به سایت هتل ‌می‌گیرند. هتل‌هایی که بخشی از یک برند بزرگ هستند ممکن است وب سایتی نداشته باشند که بتوان با آن تماس بگیرند، بلکه فقط دارای پیوندهایی در سایت اصلی برند هستند. داشتن سایت شخصی برای هتل، راهی استثنایی برای نشان دادن شخصیت برند شما و ارائه بهترین نمایندگی از هتل به صورت آنلاین است.

در اینجا یک قیاس عالی برای کمک به پیشبرد این موضوع وجود دارد. تصور کنید در یک خانواده بسیار برجسته و معتبر متولد شده اید. بسیاری از افراد بلندپرواز و رانده شده در چنین شرایطی ‌می‌خواهند خود را به عنوان یک نهاد فردی تثبیت کنند و فقط به نام خانوادگی تکیه نکنند. همین را ‌می‌توان در مورد هتل شما و اینکه چگونه ‌می‌تواند هویت دیجیتالی خود را با سایت هتل خود تقویت کند، گفت.

در بخش اول این مقاله گفتیم با هجوم گسترده سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی به ظاهر هر هفته در میان، بازاریابان گاهی تمایل دارند تا بر توسعه حضور خود در این کانال‌ها تأکید بیشتری داشته باشند و ممکن است اهمیت ایجاد یک وب سایت قوی را فراموش کنند. در حالی که داشتن نام تجاری یک عامل محرک مهم است، با ایجاد سایت هتل ‌می‌توان رزروها را هدایت کرد و درآمد را افزایش داد.

سایت هتل

و اما سایر دلایل برای ایجاد

  • منبع اطلاعات

سایت هتل منبع اطلاعاتی برای مهمانان و هتل است. برای اینکه محتوای یک وب سایت ارزشمند شود، ما باید طیف وسیعی از اطلاعات را ارائه دهیم که همراه تصاویر ایجاد شده در مورد هتل اطلاع رسانی ‌می‌کند: تاریخچه، جاذبه‌های موجود، ویژگی‌های متمایز، فرصت‌های کنفرانس، پیشنهادات رستوران و غیره. هنگام تولید محتوا برای سایت هتل، بهینه سازی محتوا را فراموش نکنید؛ محتوای منحصر به فردی که برای Google جذاب است. محتوا باید با یک تصویر تکمیل شود، گالری باید به همان اندازه جذاب باشد که به طور جامع پیشنهاد هتل را نشان ‌می‌دهد.

یک سایت هتل اگر خوب طراحی شده باشد همچنین یک منبع عالی برای اطلاعات مهمانان است: رفتار، فعالیت‌ها، تعداد دفعات بازدید، زمان صرف شده در وب سایت، نرخ تبدیل و غیره. داده‌ها به ما امکان ‌می‌دهد راه حل‌های مناسب بازاریابی متناسب با مهمان را پیاده سازی کنیم. ابزارهایی همچون گوگل آنالیتیک و گوگل وب مستر برای سایت هتل به ما اجازه ‌می‌دهد مسیر حرکت مسافر در سایت را بررسی کنیم. خیلی اوقات به علت جانمایی نادرست دکمه رزرو، یا نوشتن محتوای نامرتبط در صفحات فرعی کاربر سایت هتل را ترک ‌می‌کند. همه اینها مواردی است که ‌می‌توان با ابزارها آنها را کنترل کرد.

سایت هتل

  • فروش مستقیم

وظیفه اصلی هنگام ساختن یک سایت هتل از آن انتظار داریم فروش موثر اتاق‌ها، پیشنهادات، خدمات هتل و افزایش درصد رزروهای مستقیم با اتصال موتور رزرو به طرزی کارآمد است. یک مهمان همچنین ‌می‌تواند در دسترس بودن اتاق، پیشنهادات ویژه و بسته‌ها را بررسی کند و تقریباً از هر صفحه ای از سایت وارد بخش رزرو شود. با تشکر از دانش، در مورد رفتار و انتظارات مهمانان، ما ‌می‌توانیم آزادانه پیشنهادات ویژه و بسته ای را شکل دهیم.

امروزه افزایش فروش مستقیم یکی از بزرگترین چالش‌های هتل‌ها است. این امر هزینه‌های مربوط به فروش از طریق OTA را محدود ‌می‌کند، که به نوبه خود به کاهش کمیسیون‌هایی که باید برای میانجیگری فروش به آنها بپردازیم تبدیل ‌می‌شود. در عصر رقابت فزاینده و لیست فزاینده کانال‌های فروش، کانال فروش خود ما مقرون به صرفه ترین راه حل است. این مهمترین راه اندازی سایت هتل است.

همچنین به شما این امکان را ‌می‌دهد که یک رابطه پایدار با مهمان ایجاد کنید. این به نوبه خود ‌می‌تواند به اقامت بعدی وی و توصیه‌های او برای هتل از طریق سایت هتل و شبکه‌های اجتماعی آن تبدیل شود. همچنین ارزش تجزیه و تحلیل هزینه‌های ماهانه مربوط به دستمزد OTA را دارد. زیرا بخش قابل توجهی از این مبلغ را ‌می‌توان با موفقیت در فعالیتهای مهم بازاریابی، مربوط به فعالیتهای تصویری و طرفدار فروش هزینه کرد.

سایت هتل

در نهایت

آیا سایت هتل شما احساسات را بر‌می‌انگیزد؟ آیا ‌می‌تواند توجه را به خود جلب کند و مهمانان را به کشف شخصیت منحصر به فرد هتل دعوت کند؟ آیا اطلاعات را ارائه ‌می‌دهد و ارتباطات و فرایند رزرو را ساده ‌می‌کند؟ یا شاید، نقش آن در حد کاتالوگ هتل است؟ باید بگوییم یک وب سایت هتل که خوب طراحی شده باشد همه این اهداف را ارائه ‌می‌دهد. این یک ابزار چند کاره است که با فناوری‌های جدید، قوی تر و موثرتر ‌می‌شود.

بیشتر بخوانید: نکات طراحی وب سایت هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.