5 دلیل که وب سایت هتل برای آن ایجاد میشود.
وب سایتها نه تنها از نظر طراحی گرافیکی و عملکردها بلکه مهمتر از همه اهداف مورد استفاده آنها با یکدیگر متفاوت هستند. برخی منبع اطلاعات هستند، برخی با گرافیک و تصاویر شگفت انگیز توجهها را به خود جلب میکنند و برخی از آنها منحصراً برای فروش طراحی شده اند. وب سایت هتل که فروش آن متکی به اعتماد، روابط خوب و وفاداری مهمان است، باید چه هدفی را دنبال کند؟ در زیر 5 هدفی که نشان میدهد چرا هر هتلی باید وبسایت خودش را داشته باشد. آورده ایم.
-
کانال ارتباطی اصلی مشتریان
وب سایت هتل اولین جایی است که مهمانان در آن به دنبال اطلاعاتی در مورد هتل هستند. اطلاعاتی که در همه زمانها در دسترس است و بنابراین مهم است که به شیوه ای جذاب ارائه شده و به طور مناسب مدیریت شوند. وب سایت هتل همچنین بستر اصلی ارتباط با مهمانان است. پس باید انواع تماسهایی را که کاربران از آنها انتظار دارند، ارائه دهد؛ یا بهتر بگویم در درجه اول، کاربران که سایت هتل را در تلفن همراه باز میکنند.
وب سایت هتل باید به گونه ای طراحی شود که بیشترین شکل ارتباطی (تلفن، پست الکترونیکی، چت زنده و غیره) را ارائه دهد، صرف نظر از اینکه مهمانان از صفحه دسکتاپ یا نسخه تلفن همراه صفحه وب استفاده میکنند. یک وب سایت نباید تنها شامل یک روش برای تماس با هتل باشد. در واقع، مرور صفحه باید ساده و شفاف باشد، طراحی باید بر اساس دانش منحصر به فردی باشد که به ما اجازه میدهد تا از طریق وب سایت، میهمان را به گونه ای هدایت کنیم که هدف خاصی را هدایت کند.
به عنوان مثال، بهینه سازی فرایند رزرو از راه در دسترس قرار دادن آن در هر صفحه وب سایت هتل و همچنین راههای ارتباطی که امکان برقراری ارتباط ساده با کارکنان هتل را فراهم میکند. عکسها بسیار مهم هستند زیرا آنها رویاها را میفروشند و باعث میشوند مهمان احساس کند که میخواهد بدون یک لحظه تردید در هتل باشد. علاوه بر این، متنی وجود دارد که احساسات مربوط به تجربه اقامت را به فروش میرساند.
-
علامت تجاری هتل
هر دو لایه گرافیکی و متنی وب سایت هتل، علامت تجاری هتل را میسازند، به شرطی که با هتل مطابقت داشته باشد یعنی منعکس کننده شخصیت و مزایای باشند. برای دستیابی به چنین نتیجه ای، ما وب سایتی را طراحی میکنیم که به مهمانی که قبلاً هرگز از هتل دیدن نکرده است اجازه دهد به طور مجازی در آنجا باشد، فضا را احساس کرده، شخصیت برند هتل را کشف کند.
به همین دلیل استفاده از تصاویر غیر معمول، حس و حالی و محتوای منحصر به فرد در وب سایت هتل برای برانگیختن احساسات و برجسته کردن برند هتل بسیار مهم است. حتی خود طراحی سایت هتل نیز باید منحصر به فرد بودن هتل را مشخص کند.
-
ساختن تصویر برند هتل
بدیهی است، وب سایت هتل جدا از کاربرپسند بودن (بصری، ساده، واضح)، باید از نظر محتوا در مقایسه با OTA رقابتی باشد. بنابراین ارزش این را دارد که با ارائه عناصری مانند رستورانها، رویدادها، پیشنهادات ویژه، SPA، جاذبههای هتل و منطقه، و همچنین راه حلهای منحصر به فرد، فضایی را برای ایجاد تصویر برند در وب سایت هتل اختصاص دهید.
تعریف شخصیت هتل نه تنها شامل موارد قابل مشاهده نیست، بلکه قبل از هر چیز، کیفیت خدمات و ایجاد روابط طولانی مدت با یک مهمان را شامل میشود. مهمانان با بررسی کیفیت خدمات، قدردانی خود را تأیید میکنند که به نوبه خود میتواند به تعداد رزروها تبدیل شود. کاربران اغلب بر اساس توصیهها در بخش نظرات وب سایت هتل تصمیم میگیرند. یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مهمانان نیز یک خبرنامه خوب و منظم است.
پس…
این کار به شما حضور آنلاین میدهد. برای ارائه اطلاعات در مورد هتل شما برای مشتریان احتمالی، ویژگیها، مکان، تبلیغات، خدمات یا نقاط جذاب منحصر به فرد در دسترس است. برای مارکتنیگ در هتل مهمترین ابزای که مورد نیاز است وب سایت هتل است. وب سایت به شما امکان آنالیز و بررسی انواع دادههایی را میدهد که در تصمیم گیریهای شما نقشی اساسی ایفا میکند. برای مطالعه سایر دلایل به بخش دوم مراجعه کنید.