8 نکته درباره سوشال مدیا هتل که هر مارکتری می‌داند.

در مقالخه اخیر وبلاگ هتلیدز، اهمیت سوشال مدیا هتل در برندیگ، مزایای توسعه حضور بصری و نکات تقویت آن در رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به مشارکت، توجه و در نهایت افزایش رزرو بررسی کردیم. سوشال مدیا تأثیر قابل توجهی بر مشاغل در همه صنایع دارد. بنابراین ما می‌خواهیم نکاتی را در مورد نحوه استفاده از سوشال مدیا هتل برای توسعه و حفظ شهرت برند و حضور در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.

سوشال مدیا هتل

نکات سوشال مدیا هتل

  1. مخاطبان هدف خود را بشناسید و محتوایی را که می‌خواهند ببینند ایجاد کنید

همانطور که می‌گویند “یک عکس هزار کلمه ارزش دارد.”. اولین اصلی که برای سوشال مدیا هتل باید بدانید این است که کیفیت عکس‌ها تاثیر بسیار مستقیم بر مارکتینگ هتل دارد. یک عکس واضح و محتوایی که 100٪ از آن راضی هستید را ارسال کنید اما هرگز یک عکس عجولانه و تار را ارسال نکنید؛ ولو از زمان بندی و برنامه ریزی جا مانده باشید. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف همواره با محتوا ارتباط برقرار کرده اند و محتواها با سبک، اهداف ارتباطی و اهداف برند مطابقت دارد.

عکاسی هتل: نکات ضروری برای تاثیر حداکثری بصری بر مسافران در مارکتینگ هتلها

  1. برنامه ای ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مرتباً پست می‌گذارید و همه پست‌ها صحیح و دقیق هستند.

رمز موفقیت در سوشال مدیا هتل، نظم در تولید محتوا و سپس استمرار است. اگر به هدف برندینگ از سوشال مدیا هتل استفاده می‌کنید لازم است بدانید مخاطبان نیاز دارند در ساعت‌های پر استفاده اینستاگرام، استوری‌های شما را بالای صفحه ببیند. همچنین از برنامه‌هایی که انتشار محتوا را مدیریت می‌کنند استفاده کنید. یک نکته دیگر تولید محتوای مستمر، باکیفیت، جدید و جذاب در بازه زمانی طولانی است.

سوشال مدیا هتل

  1. شخصیت برند خود را در سوشال مدیا هتل به نمایش بگذارید.

ما درباره شخصیت برند شما پیشتر در مقاله چگونه برندینگ هتل را یک سطح بالا ببریم صحبت کرده ایم. در برخی موارد به جز تصاویر اتاقها چیز دیگری در سوشال مدیا هتل نمی‌بینیم. این می‌تواند یک اشتباه مارکتینگ تلقی شود. طیف گسترده ای از محتوا وجود دارد که هتل شما می‌تواند بر آن متمرکز شود. به این بیاندیشید که نقاط قوت هتل شما در خدمات چه چیزهایی است و سپس تولید محتوای با کیفیت در آن زمینه داشته باشید.

  1. اطمینان حاصل کنید که پست‌های شما دارای کپشن مناسب است.

کپشن پست‌ها در سوشال مدیا هتل می‌تواند تنها معرفی خدمات یا اتاق‌ها باشد. می‌توانید فقط هشتگ بگذارید، می‌توانید تعرفه اتاقها یا متون تبلیغاتی برای تبدیل به رزرو بنویسید. متاسفانه باید بگوییم نسل این روش کپشن نویسی در سوشال مدیا منسوخ شده. شما باید داستانی بنویسید که پیام مورد نظر آن در دلش نهفته باشد. مخاطبان شما الهام و انگیزه برای سفر می‌خواهند نه دسته ای از تبلیغات درباره خوراکی‌ها و اماکن.

سوشال مدیا هتل

  1. روی اخبار و رویدادها موج سواری کنید!

اگرچه هدف شما این نیست که یک مرجع خبری باشید اما سوشال مدیا هتل شما می‌تواند رنگ و بویی از حال و هوای جامعه داشته باشند. استراتژی مارکتینگ شما تعیین می‌کند تا چه اندازه به اخبار اجتماعی و رویدادها واکنش نشان دهید. تنها این نکته را بدانید که مردم غالبا جایی هستند که دیگران حضور دارند. بنابراین اگر موضوعی وایرال می‌شود باید مد نظر شما هم قرار بگیرد.

  1. محتوای ویدئویی جذاب تولید کنید.

ایجاد محتوای ویدئویی برای سوشال مدیا؟ قطعا. هتلها همانند یک مجله جذاب هستند. با ویدئوهای خلاقانه می‌توانید این مجله را در سوشال مدیا هتل ورق بزنید. به یاد داشته باشید که اکثر بینندگان ویدئوها را با صدای خاموش تماشا می‌کنند، بنابراین گرافیک و تایپوگرافی در ویدئو نقش مهمی‌ایفا می‌کند.

مارکتینگ هتل‌ها از راه ضبط ویدئو + 5 نکته اساسی

  1. با فالوورها تعامل داشته باشید.

بدترین اشتباهی که در سوشال مدیا هتل می‌تواند روی دهد این است که کامنت‌ها بدون پاسخ بمانند و دایرکت‌ها بررسی نشوند. همانطور که بخش پذیرش در هتل وظیفه پاسخگویی 24 ساعته دارد، از سوشال مدیا هتل هم چنین انتظاری می‌رود. برای این کار پیشنهاد می‌کنیم یک ادمین شبکه‌های اجتماعی استخدام کنید که کارها و مدیریت را به دست بگیرد.

سوشال مدیا هتل

  1. مراقب ادبیات و بیان خود در انواع سوشال مدیا باشید.

بنا به هر سوشال مدیا هتل، شما باید از لحن و ادبیات درست استفاده کنید. در رسانه ای مثل اینستاگرام گرافیک اهمیت ویژه ای دارد. در لینکداین، ادبیات رسمی‌مهم است و در توییتر زبان گزنده! مهم است قوانین استفاده از هر فضا را بشناسید و طبق آن رفتار کنید. خلاقیت بحث دیگری جدا از قوانین است. مرز این دو را در سوشال مدیا هتل بشناسید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.