8 نکته مهم برای طراحی سایت هتل
اگر شما این مقاله را میخوانید یعنی پیشتر درباره چرایی و اهمیت ایجاد سایت برای هتل فکر کرده اید و اکنون در فکر طراحی سایت هتل یا سفارش آن هستید. به شما تبریک میگوییم؛ این یک انتخاب کاملا هوشمندانه است. زیرا وب سایت هتل شما اغلب اولین تصویری است که توسط مهمانان بالقوه دریافت میشود و مهمترین نکته در تصمیم گیری آنها در مورد رزرو یا غیر رزرو است!
اگر هنوز از مزایای داشتن وب سایت برای هتل آگاه نیستید پیشنهاد میکنیم به مقاله 5 دلیل برای داشتن وب سایت هتل سر بزنید. بیشتر تصمیمات مارکتینگ شما بر اساس هدف نهایی جذب مشارکت مهمانان احتمالی، برای بازدید از وب سایت هتل شما و رزرو مستقیم آنها خواهد بود. این یک گام مهم برای دستیابی به سود از راه وب سایت است؛ در حالی که اغلب توسط هتلداران مستقل نادیده گرفته میشود.
ما در این مقاله هشت نکته ساده را برای طراحی سایت هتل به اشتراک گذاشته ایم و امیدواریم به کسب و کار شما کمک کند تا حضور و شهرت بیشتری در اینترنت کسب کند.
نکات مهم در طراحی سایت هتل
-
قالب پاسخگو یا ریسپانسیو
این بدان معناست که قالب مورد استفاده در طراحی سایت هتل باید به طور خودکار با انواع دستگاههای صفحه نمایش مانند تلفنهای هوشمند تبلت و لپتاپ تطبیق پیدا کند. این کار برای تجربه مشاهده سایت بسیار ضروری است. در ضمن باید به یاد داشته باید که اغلب مردم اکنون از موبایل و تبلت برای جستجو استفاده میکنند.
-
ناوبری سریع
در طراحی سایت هتل همانند سایر سایت یک نکته بسیار پر اهمیت است. سرعت بارگیری محتوای سایت از اینترنت. این زمان به قدری مهم است که اگر از چند ثانیه بیشتر باشد مهمانان احتمالی شما سایت هتل را میبندند و سایت دیگری را باز میکنند. ینی پایان رقابت شما. در هنگام سفارش طراحی و ساخت سایت و رعایت اصول سئو برای آن به این مورد بسیار توجه کنید.
-
موتور رزرو
در طراحی سایت هتل از آنجایی که عملیات رزرو صورت میگیرد، میبایست یک موتور رزرو وجود داشته باشد. طراحی این موتور باید بررسی انواع نرخها و تاریخها را در دسترس مسافران قرار دهد. راههای دیگری برای عملیات رزرو برای هتل شما وجود دارد و آن لینک به سایتهای رزرو هتل است. اما بهتر است که این بخش را در طراحی سایت هتل خود به طور مستقل ایجاد کنید.
-
طراحی ساده سایت هتل
پیشنهاد میکنیم یک طرح ساده و سبک انتخاب کنید. تم گرافیکی در طراحی سایت هتل باید به نمودار گرافیکی برند و لوگو احترام بگذارد و بر آن تأکید کند. طراحی اولیه سایت هتل باید به گونه ای باشد که ویژگیهای ابتدایی که برای برند هتل خود تعریف کرده اید، در نگاه اول رونویسی کند. مثلا استفاده از رنگهای شاد و غلیظ برای یک بوتیک هتل و استفاده از رنگهای کلاسیک برای یک هتل 5 ستاره.
-
منوی ساده در طراحی سایت هتل
ساختار و منوی مشخصی داشته باشید که ناوبری را ساده و بی دردسر میکند. بازدیدکننده باید بتواند به سرعت و به آسانی تمام اطلاعاتی را که در جستجوی آن است پیدا کند. علاوه بر این هنگام تولید محتوا پس از طراحی سایت هتل، از پیوندهای مختلف برای هدایت کاربران در سایت استفاده کنید.
-
تصاویر حرفه ای برای یک سایت حرفه ای
یک تصویر هزار کلمه صحبت میکند؛ وب سایت خود را بصری کنید! متن را ساده نگه دارید و از حداکثر کلمات کلیدی برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده کنید. مسافران محرکهای بصری را در قالب تصاویر و ویدئوها ترجیح میدهند زیرا آنها را ترغیب میکند به جای خواندن توضیحات طولانی درباره اتاق، هتل شما را بهتر تجسم و تجربه کنند.
-
مستقیماً با مهمان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید
در طراحی سایت هتل به طور مرتب از طریق رسانههای اجتماعی یا در بخش وبلاگ ارتباط برقرار کنید تا بازدیدکنندگان را از فعالیتها، تجربیات و اخبار مختلفی که میتواند برای آنها جالب باشد مطلع کنید. از کلمات شخصی استفاده کنید و محتوا را برای مهمانان احتمالی خود مناسب نگه دارید. این را میتوان با توصیف لیست فعالیتهای موجود در مقصد انجام داد. سپس آنها را به صفحات یا مقالات مربوطه پیوند دهید. به این ترتیب، مهمانان میتوانند به راحتی به جزئیات و اطلاعات بیشتر دسترسی پیدا کنند.
هر آنچه باید درباره سوشال مدیا در هتل بدانید.
-
محتوای چند زبانه
اگر میخواهید طراحی سایت هتل شما در سطح بین المللی به رزرو برسد، بهتر است آن را به زبانهای مختلف محلی کشورهایی که مورد هدف شما هستند ترجمه کنید. این نه تنها رتبه بالاتری را درGoogle، Bing یا سایر موتورهای جستجو برای هر کشور برای شما تضمین میکند، بلکه راحتی بالایی را برای مهمانان بالقوه ارائه میدهد و آنها را ترغیب میکند تا مستقیماً در وب سایت شما رزرو کنند.
بیشتر بخوانید: مارکتنیگ سایت هتل چیست و از چه راههای امکان پذیر است