5 درس برای مدیران هتل برای رزرو مستقیم در زمان افت رزرو در هتل

در شرایط امروزه بی شک رزرو مستقیم در هتل‌ها با موانع بسیاری روبرو است. در مقاله موانع گردشگری و سفر در سال 2021 که موجب کاهش درآمد هتلداران است برخی از این عوامل را بر شماردیم. در چارچوب امروز‌، هتل‌‌های سراسر جهان با مشکلات تکراری مشابهی روبرو شده اند: روش‌‌های نظارتی دقیق، توجه به نگرانی‌‌های موجود و تعطیلی موقت هتل‌ها. با این حال‌، حتی اگر هتل شما در حال تعطیل شدن است‌، فراموش نکنید که تعداد معدودی از مهمانان بالقوه همچنان که به دنبال تعطیلات خوب خارج از خانه هستند و از وب سایت هتل شما بازدید ‌‌می‌کنند.

با توجه به این نکته‌، حتماً ارتباطات مارکتینگ خود را برای جلب هرچه بیشتر این بازدیدکنندگان تطبیق دهید‌، تا با باز شدن درها‌، هتل شما آماده انفجار و رزرو مستقیم باشد. در همه هتل‌ها‌، ما معتقدیم که همه چیز با تهیه یک برنامه قوی برای رزرو مستقیم شروع ‌‌می‌شود. اکنون زمانی است که بسیاری از هتلداران در حال کار روی سئو وبسایت هتل هستند. این فرصتی است برای آنها تا شرایط بسیار چالش برانگیز تبدیل به یک فرصت شود. با بسته شدن هتل‌ها در زمان کرونا و پایین آمدن آمار سئو سایت‌ها، هتلداران به ایجاد پایگاههای پشتیبانی برای رزرو مستقیم فکر ‌‌می‌کنند. ما در این مقاله خلاصه ای از عملکرد هتل‌‌های مختلف در رزرو مستقیم را جمع آوری کرده ایم.

 

رزرو مستقیم

  1. ایجاد هیجان در تاریخ بازگشایی هتل

در حالی که هتل‌‌های زیادی وجود دارند که اکنون بسته هستند، بهترین زمان برای افزایش رزرو مستقیم هتل شما آن است که خود را متمایز کنید. یک روش موثر برای دستیابی به این هدف ایجاد بسته‌‌هایی برای تعطیلات آینده و اطمینان از ارتقای مناسب آنها در وب سایت هتل شما است. با نزدیک شدن به تعطیلات افراد به رزرو مستقیم در انواع هتل‌ها حساس ‌‌می‌شوند. راهی هوشمندانه بیابید تا نیازهای بالقوه برای مسافران ایجاد کرده باشید. تاریخ بازگشایی هتل را همچون یک رویداد اطلاع رسانی کنید و پروژه‌‌هایی برای شمارش معکوس ترتیب ببینید.

 

  1. برجسته سازی واحدهای اقامتی برای تعطیلات

در شرایط کرونا که سفرهای طولانی کمتر بین مردم رایج است باید بدانید مهمانان بالقوه شما جمعیت محلی هستند. با در نظر داشتن این موضوع برای افزایش رزرو مستقیم، بهتر است برای اطمینان از مرتبط بودن پیام‌‌های شما و استقبال از مخاطبان هدف‌، اقدام به طراحی و تبلیغ بسته‌ها به مردم محلی کنید. مهم است جامعه هدف کمپین‌‌های تبلیغاتی شما همین افراد باشند. بسته‌‌هایی مثل بسته اقامت نوروز، یا بسته اقامت تعطیلات عید فطر.

 

  1. به روز نگه داشتن پایگاه داده‌ها

اگر شماره رزرو مستقیم شما کم است‌، سعی کنید پایگاه داده خود را گسترش دهید تا بعداً این مخاطبین را با پیشنهادات مجدد غیرقابل مقاومت مجدداً درگیر کنید. از ابزار‌‌های درگیر کننده در سایت برای تشویق کاربرانی که قصد دارند وب سایت را ترک کنند استفاده کنید؛ آنها را تشویق کنید تا آدرس ایمیل خود را بنوسیند. تا ‌‌می‌توانید بانک داده‌‌های خود را تقویت کنید. اشتراک در خبرنامه یا آگاهی از آخرین تخفیف‌ها، راههایی است برای این کار در رزرو مستقیم. همچنین ‌‌می‌توانید مخاطبان همیشگی خود در سوشال مدیا را هم تارگت قرار دهید.

رزرو مستقیم

 

  1. به بازدیدکنندگان اجازه دهید بدون ترک وب سایت شما قیمت‌ها را مقایسه کنند

برای افزایش رزرو مستقیم، مطمئن شوید بازدیدکنندگان وب سایت، بهترین نرخ موجود را در مقایسه با OTA‌ها و سایر وب سایت‌ها دیده اند. با ویجت‌‌های متفاوت‌، شما همچنین ‌‌می‌توانید مزایای اضافی رزرو مستقیم را مانند نوشیدنی خوش آمدگویی یا خروج دیر هنگام‌، به نمایش بگذارید. در نمونه‌‌های مشابه مدیران هتل پس از بررسی آمارهای سایت و تحلیل داده‌ها در گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیک دریافتند نرخ رزرو مستقیم در هتل تا 50 درصد ‌‌می‌تواند افزایش پیدا کند.

 

  1. تحلیل داده‌ها و هدف قرار دادن ترافیک‌‌های کم

استفاده به جا از الگوریتم‌ها به شما اجازه ‌‌می‌دهد داده‌ها را تفسیر کرده و موثرترین تصمیم را برای افزایش رزرو مستقیم بگیرید. با استفاده از چنین الگوریتم‌‌هایی هتلداران ‌‌می‌توانند کمپین‌‌های بسیار هدفمندی را که توسط یک الگوریتم هدایت ‌‌می‌شود‌، ایجاد کنند تا ضمن کاهش هزینه‌‌های تبلیغاتی‌، نرخ تبدیل وب سایت را افزایش دهند. با تشکر از توانایی الگوریتم در شناسایی اینکه کدام یک از کاربران برای انجام رزرو مستقیم به انگیزه یا تخفیف اضافی نیاز دارند‌، هتل‌ها دیگر نیازی به کاهش نرخ‌ها ندارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.