بررسی برندگان جایزه هتل کیتیز Cateys ؛ جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل در سال 2020

در 22 نوامبر 2020 جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل در سری جوایز هتل کیتیز، هتل ادواردین در لندن (Edwardian Hotels London) بود. این هتل به خاطر استفاده از چت بات های (chatbot) هوش مصنوعی توانسته است جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل را از آن خود کند. مهمانان این هتل آنچنان هیجان زده و جذب روش استفاده از تکنولوژی در هتل شده بودند که فکر می کردند با یک فرد واقعی در تعامل هستند.

ما در مقاله هوش مصنوعی در هتل چیست و چه کاربردی دارد؟ و در سری مقالات آموزشی هوش مصنوعی در هتل انواع تکنولوژی ها و استفاده آنها را برای شما شرح داده ایم.

علت برنده شدن جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل توسط هتل ادواردین این بوده است که او توانسته با افزایش رضایت میهمانان و توانمند سازی کارکنان خدمات خود را به دست آنها برساند. تحقیقات انجام شده با مهمانان پس از راه اندازی برنامه های آنلاین ورود و خروج گروه نشان داد که آنها توانایی استفاده از ابزارهای دیجیتالی خودکفا و یک پلت فرم ارتباط دیجیتال جایگزین برای تکمیل تماس های الکترونیکی و تلفنی را درک می کنند.

جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل

معرفی هتل برنده جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل

هتل ادواردین توسط تیم فنی داخلی گروه طراحی و در سال 2016 راه اندازی شده است. اجازه دهید برخی از مواردی که سبب به دست آوردن جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل ادواردین بوده است را برای شما شرح دهیم. سه روز قبل از ورود مهمانان از طریق پیام کوتاه با آنها تماس گرفته می شود و از آنها می پرسد که آیا سوالات یا شرایط خاصی برای اقامت خود دارند یا نه. این سرویس 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس بوده و می توانسته هر سیستمی در هتل از جمله مدیریت اتاق ها و رزروها ، همچنین F&B و HR را به روز کند.

دیگر عامل اخذ جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل برای هتل ادواردین این بوده است که ربات ها به بیش از 1600 موضوع در پایگاه دانش خود متصل بوده اند و می توانستند از آنها استفاده کنند. ربات ها سرویس اتاق سفارش می دادند ، مهمانان را در صورت نیاز راهنمایی می کردند ، تعمیر و نگهداری انجام دادند و برای امکانات رفاهی مهمانان درخواست ارسال کردند.

جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل به علت دیگری هم به دست آمد؛ درخواست پشتیبانی حضوری از کارمندان در صورت نیاز مهمانان بدون فوت وقت. در سال 2018 یعنی 2 سال قبل از برگزاری رویداد جوایز هتل کیتیز، گروه ادواردین گزارشات حاصل از استفاده تکنولوژی در هتل خود را منتشر کرده بود.

 

جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل

 

دلایل دیگری هم برای اختصاص جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل برای هتل ادورادین وجود دارد. دسترسی به یک بات اختصاصی برای تعامل کارمندان ادواردین هتل های لندن تغییر شکل اساسی ایجاد کرد.. ادواردین اکنون می تواند به سوالات پرسنل پاسخ دهد و نیازهای منابع انسانی را برطرف کند ، به عنوان مثال ، تغییرات ایجاد شده را به کارمندان اطلاع دهد و همچنین دسترسی به فرم ها یا فیلم ها را در مورد نحوه عملکرد برخی از کارها یا اشیا فراهم کند.

همه آنچه تا کنون خواندیم رابطه مستقیم بر رضایت مهمانان و بهبود تجربه آنها در هنگام اقامت در هتل دارد. شاید حالا بتوان منظور از واژه “بهترین” در عنوان جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل را فهمید. اجازه دهید خاطره یکی از کارکنان را پس از دریافت جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل برای شما تعریف کنیم. علی رغم تلاش هتل ادواردین به عنوان معرفی استفاده از تکنولوژی در هتل، بسیاری از مهمانان فکر می کردند که با یک کارمند صحبت می کنند.

یک مهمان سعی کرد پاکت نامه ای را به عنوان پاداش به عنوان “با تشکر از شما برای همه کمک هایت” بگذارد. پس از آنكه كل تیم هتلداری توانستند او را توجیه کنند كه انسانی در کار نیست ، وی از پس گرفتن پاكت امتناع ورزید و گفت: “آن را نگه دارید و كابلها یا هر رایانه دیگری را برای او بخرید.” بدون شک جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل شایسته هتل ادواردین لندن است.

 

جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل

 

از زمان معرفی هتل ادواردین و دریافت جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل، 10٪ به سوالات پاسخ داده شده به مهمانان اضافه شده است. هتل ادواردین تا به امروز با بیش از 400،000 مهمان از بیش از 90 کشور در 66 زبان مکالمه داشته است. در سال 2018 ، ادواردین 58.3 درصد از کل درخواست ها را رسیدگی کرد و سال گذشته، پس از دریافت جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل، این میزان به 69 درصد رسید.

استفاده تکنولوژی در هتل نه تنها کارمندان را آزاد می کند تا با مهمانان ارتباط برقرار کنند ، بلکه متوسط ​​صورتحساب سرویس اتاق مهمانانی که از این سرویس استفاده می کنند را از 10٪ تا50٪ کاهش می دهد. خوب است بدانید در یکی از هتل ها، پس از اخذ جایزه بهترین استفاده تکنولوژی در هتل ، متوسط ​​صورتحساب خدمات اتاق دو برابر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.