5 تیپ مارکتینگ با جایزه هتل
یکی از مهمترین استراتژیها برای دریافت جایزه هتل، تلاش مارکتینگ تیم مدیریت هتل برای هتل یا اقامتگاه است. این امر برای هتلهای مستقل که میدانند جایزه هتل و افتخارات آن در تجربه مهمانان چه اعتباری ایجاد میکند ، اهمیت بیشتری دارد. در مقاله آشنایی با جوایز هتل درباره این اعتبارات بیشتر صحبت کرده ایم. پیشتر گفتیم با شرکت در رقابتهای جایزه هتل، نام و برند هتل در سایت اجراکننده رویداد و خبرگزاریهای دیگر وارد میشود. اما چه راههای دیگری وجود دارد؟
-
درباره شرکت خود در رقابت، در وبسایت هتل بنویسید.
اولین و ساده ترین قدم برای گفتن جدیدترین افتخارات خود به جهان، از جمله شرکت در رقابت جایزه هتل، افزودن آن به وب سایت شما است. برخی از هتلها در پایین وب سایت خود لیستی از لوگوها را نشان میدهند که گویای جوایزی که به دست آورده اند. برخی دیگر صفحه یا بخشی را با مجموعه ای جامع از دستاوردها و جایزه هتل اضافه میکنند.
اگر هتل شما از قبل وبسایت دارد، یک پست درباره جایزه هتل ایجاد کنید. یک تاکتیک عالی دیگر، جایگذاری نشان جایزه هتل در صفحه اول وبسایت است. روشهای مختلفی برای نمایش جایزه هتل در سایت شما وجود دارد که میتوانید با متخصص سئوی سایت از آنها مطلع شوید. فقط مطمئن شوید که هر روش به اعلانات اصلی جایزه هتل پیوند میزند که به اعتبار هتل شما کمک کند.
شما همچنین میخواهید این نام را در جایی از وب سایت خود نمایش دهید تا مهمانان احتمالی بتوانند در حین تحقیق این نام را مشاهده کنند. جوایز هتل “سیگنالهای اعتماد” ایجاد میکنند که به پیشبرد مهمان احتمالی به سمت تبدیل کمک میکند. سایر صفحات مرتبط برای نمایش جوایز در سایت شما میتوانند شامل صفحات “اتاق” ، صفحه “درباره ما” و حتی صفحه ” خط مشی” شما باشند. به صفحاتی فکر کنید که مهمان احتمالی شما تصمیم میگیرد که روی دکمه “اکنون رزرو کنید” کلیک کند یا نه.
-
اشتراک جایزه هتل در رسانههای اجتماعی
اشتراک گذاری رویداد در رسانههای اجتماعی امکان ایجاد گفتگوی بیشتر درباره جایزه هتل شما میکند که این بخش کلیدی این راه است. پس از ایجاد محتوای جایزه در وب سایت خود، آن را به سرعت در کانالهای اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و همیشه به منبع رسمیپیوند دهید. اگر خبری از برنده شدن جایزه هتل در سایر حسابهای اجتماعی وجود دارد، آن پستها را نیز به اشتراک بگذارید.
برای بهینه سازی این پست در رسانههای اجتماعی، بخشهای بایو یا درباره را را با ذکر جایزه هتل به روز کنید. در نهایت، از کارکنان ، شرکا ، فروشندگان و سایر افراد بخواهید تا پستهای اجتماعی جایزه هتل را در حسابهای خود به اشتراک بگذارند. در بیشتر مواقع ، برندگان جایزه هتل در سایر رشتهها نیز وجود خواهند داشت.
نام سایر برندگان و حسابهای آنها را در رسانههای اجتماعی به دست بیاورید. سپس در حسابهای رسانههای اجتماعی خود از آنها یاد کنید. وقتی در فیس بوک پست میگذارید، چیزی بنویسید “بسیار مفتخرم که در مراسم (رویداد جایزه هتل) در کنار (نام برندگان) نام برده میشوم.” وقتی افراد در وبلاگ یا پست اجتماعی دیگران ذکر میشوند، تمایل دارند که آنها را دوست داشته باشند، به این معنی که در آینده احتمال بیشتری دارد که پست را دوباره به اشتراک بگذارند یا از شما نام ببرند. این یک راه عالی برای دریافت پیوندهای رایگان و تقویت تبلیغات برای خود است.
-
افزودن جایزه هتل به ایمیل مارکتینگ هتل
افزودن نشان بصری جایزه هتل به ایمیلهایی که در کمپینها جابجا میشوند یک تاکتیک عالی است؛ زیرا این ایمیلها به دست افراد زیادی میرسد. ایمیل خود را با لوگوی جایزه هتل خود به روز کنید. علاوه بر این ، ایمیل را به سایت رسمیجایزه یا یک بیانیه مطبوعاتی در مورد برنده شدن خود، پیوند دهید. فراموش نکنید ایمیل به شبکههای اجتماعی شما نیز متصل شود.
-
با کارکنان به اشتراک بگذارید
برنده شدن جایزه هتل یک تلاش گسترده در سراسر هتل است که شامل کارمندان ، مدیران و دیگر موارد میشود. مدتی وقت بگذارید تا اعلان جایزه را در جلسات همه کارکنان با آنها به اشتراک بگذارید. همکاران به شما در کسب جایزه کمک میکنند و مهم است که مشارکت آنها را بپذیرید و تحسین کنید.
-
استفاده از علائم و نشانهها
در صورت موجود بودن، پلاک، تابلو، نشان، کاپ یا هر چیز دیگری را که نشان دهنده برنده شدن جایزه هتل است در اطراف هتل تعبیه کنید. به مناطقی با ترافیک بالا فکر کنید که مهمانان آنها را خواهند دید؛ چه ورودی، میز پذیرش و چه سالن لابی.
بیشتر بخوانید:
ترندهای شبکههای اجتماعی در هتل