3 ترفند مارکتینگ برای هتلداران با رستوران هتل

لذت صرف وعده‌های غذایی در بخش‌های مختلف هتل اعم از رستوران هتل، صبحانه خوری، تالارهای جشن و غیره نتیجه عملکرد صحیح آشپزخانه آن است. در مقالات استاندارد رستوران هتل و استاندارد آشپزخانه هتل برخی از نکاتی لازم برای داشتن یک آشپزخانه یا هتل موفق برای هتل را برشماردیم. اکنون می‌خواهیم در این مقاله به شما بگوییم با این بخش پرهزینه چطور درآمد هتلداری را افزایش بدهید.

رستوران هتل

نکات مارکتینگی هتل برای رستوران هتل:

  1. صبحانه، دوست داشتنی تر از مابقی وعده‌ها

در بیشتر هتل‌ها صبحانه از وعده‌هایی است که مسافران را کمتر به رستوران هتل می‌کشاند و اغلب با خدمات اقامتی ارائه می‌شود. آمارها نشان می‌دهد همه مهمانان از این وعده غذایی استقبال می‌کنند و آن را از فرح بخش ترین بخش‌های پذیرایی هتل می‌دانند. این وعده فرصای برای تصمیم گیری و برنامه ریزی روزانه سفر را نیز فراهم می‌کند.

همچنین صرف صبحانه در رستوران هتل همراه دوستان یا همکاران، شکل جدیدی از ملاقات است که معمولا در هتل‌ها انجام می‌شود؛ خصوصا اگر با یک بیزنس هتل در منطقه روبرو باشیم. بنابراین پیش بینی مبلمان برای صرف صبحانه به صورت جمعی در رستوران هتل لازم است. در این صورت باید به دو نکته دقت داشته باشید: اول فضای سالن صبحانه خوری که توسط افرادی غیر از اقامت کنندگان استفاده می‌شود. پس باید اندازه بزرگتری در ساعات شلوغ داشته باشد یا امکان توسعه موقتی فضا وجود داشته باشد.

دوم آنکه صبحانه معمولا به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو می‌شود. پس فضای چیدن میزهای سراسری مخصوص پذیرایی بعلاوه فضای تردد افراد باید در محاسبه طراح یا دکوراتور رستوران مد نظر باشد. آخرین نکته درباره وعده صبحانه در رستوران هتل بر می‌گردد به اهمیت نور صبحگاهی. یادتان باشد انرژی این نور است که افراد را وادار به بیداری و قرار ملاقات صبحگاهی می‌کند. بنابراین، تراس، فضای سبز و باز، منظر رو به شرق، پنجره‌های کشیده و تم‌ها دکوراسیون سازگار با طلوع اساسی ترین ترفندهای طراحی این فضا در رستوران هتل هستند.

همه آنچه باید درباره بیزنس هتل‌ها بدانیم

رستوران هتل

  1. کیفیت‌های فضایی معمارانه متفاوت در رستوران

رستوران‌های بزرگ در هتل‌ها را می‌توان به شکلی برنامه ریزی کرد که داری بخش‌های مختلف بوده و هر یک از این بخش‌ها کیفیت‌هایی متناسب با روحیات مختلف مهمانان عرضه کنند. حداقل چندین کیفیت فضایی برای همه معماران و طراحان آشنا و شناخته شده است.

  • فضایی مشرف به خیابان و شلوغی شهر در رستوران هتل برای مخاطبانی که آرامش خود را در تماشای همهمه و جنب و جوش شهر پیدا می‌کنند.
  • فضایی در سکوت و سکون، آرام با نورهای ملایم و مبلمان راحت در رستوران هتل، مخصوص افرادی که به دنبال آرامش در آرامش هستند.
  • فضایی مخصوص عاشقان طبیعت و منظر سبز در هتل، مانند تراس یا حیاط در رستوران هتل برای آنهایی که دوست دارند در ارتباط بلافصل با آب و گیاه و هوای آزاد باشند.
  • به همین ترتیب می‌توان فضای ساده و صمیمی‌بخش‌های مرکزی سالن را برای افرادی که ذهنی ساده دارند و از آن لذت می‌برند در نظر گرفت.
  • در این میان برخی فضاهای پرزرق و برق و تجملی را با اندکی حریم خصوصی در رستوران هتل ترجیح می‌دهند.
  • در طرف مقابل عاشقان مینیمالیسم هستند که با کمترین رنگ و طرح و متریال، بیشترین حس شیفتگی را تجربه می‌کنند.

کلید همه این موارد دست معمار هتل هنگام ساخت یا تیم بازسازی هتل هنگام پروژه‌های بازسازی هتل است. کافی است شما دریابید فضای کافی و بودجه مناسب برای مارکتینگ از راه رستوران هتل را دارید یا خیر. تیم هتلیدز جایی است که به این سوال شما پاسخ می‌دهد. شعار این تیم ارائه راه حل‌های مناسب مساله شما و برای هتل شماست. در بخش مشاوره شما می‌توانید درباره مساله خود سوال بپرسید.

رستوران هتل

  1. ترفندهای جذب گردشگر در سایر وعده‌ها

در اغلب هتل‌های شهری خصوصا آنهایی که در نواحی توریستی و مراکز خرید قرار دارند، اغلب مهمانان برای صرف سایر وعده‌ها به هتل باز نمی‌گردند و تنها وعده صبحانه را در رستوران هتل یا اتاقشان صرف می‌کنند. در چنین مواقعی صرفا تنوع در منوی غذا و مبلمان متعدد و دیگر موارد در رستوران کافی نیست.

در چنین مواقعی، جو رستوران هتل باید برای مسافران پس از گشت و گذاری طولانی، آرامش بخش و دلنشین باشد. مسافران باید بتوانند بدون دغدغه به مدت بیشتری بنشینند، گپ بزنند، غذا میل کنند و دوباره برای گشت و گذار در ادامه روز، سرحال و پرانرژی شوند. توجه به نوع چیدمان مبلمان و، نورپردازی و موزیک ملایم برای نشست‌های طولانی اهمیت دارد. همچنین وجود جداره‌های شفاف که تصویری از شهر را منعکس می‌کنند، گذر زمان را به صورت نامحسوس در رستوران به مسافران القا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.