4 راه استفاده از سوشال مدیا برای هتل

در مقاله پیشین گفتیم چرا باید از سوشال مدیا برای هتل استفاده کرد. ما همگی بر روند در حال گسترش استفاده از سوشال مدیا در جامعه خود آگاه هستیم. آمارها نشان می‌دهند مجموع استفاده ما از تلفن‌های همراه خود، معادل یک روز تمام در 7 روز هفته است. امروزه 78 درصد مردم جهان از تلفن‌های هوشمند و به مثابه آن از سوشال مدیا استفاده می‌کنند.

نکته مهم آن است که با استفاده مناسب از سوشال مدیا برای هتل ترافیک افزایش، SEO بهبود و برندینگ قدرت می‌یابد. این فرصتی است برای یک تجارت که آنچه را که ارائه می‌دهد به نمایش بگذارد و انتظاراتی را برای مهمانان ایجاد کند. برای مطالعه بیشتر در حوزه سوشال مدیا می‌توانید به مقالات بیشتر مراجعه کنید. در این مقاله 5 راه استفاده از سوشال مدیا برای هتل را ذکر کرده ایم.

سوشال مدیا برای هتل

راههای استفاده از سوشال مدیا برای هتل

  1. رزرو مستقیم از طریق فیسبوک

فیسبوک امرزوه بیش از بستری برای دوستی و پیدا کردن دوست‌های قدیمی‌است. مالکان فیسبوک به اهمیت این سوشال مدیا برای هتل پی برده اند؛ به لطف طراحی دکمه “Book Now” یا “همین الان رزرو کنید”، کسب و کار هتل‌ها دگرگون شده است. در واقع فیسبوک به عنوان یک سوشال مدیا برای هتل، یک کانال ارتباطی مستقیم به سامانه رزرواسیون باز کرده است.

فیسبوک به عنوان یک سوشال مدیا برای هتل همانند یک وبسایت عمل می‌کند. هر آنچه که مسافران لازم است را می‌بینند و دکمه رزرو آماده کنار دستشان است. بنابراین مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی نیازی به مراجعه به سایت اصلی یا تماس با هتل نیست. از این رو سرمایه گذاری رو این سوشال مدیا برای هتل در اولویت است.

سوشال مدیا برای هتل

  1. اینستاگرام به عنوان یک کاتالوگ زنده

قبل تر درباره اهمیت محتوای بصری در سوشال مدیا برای هتل صحبت کردیم و از آمارها در مقاله چرا باید از شبکه‌های اجتماعی در هتل استفاده کنیم سخن گفتیم. نکته مهم استفاده از اینستاگرام استفاده از هشتگ‌های موثر است. هشتگ‌ها مانند قفسه‌های مجزای یک کتابخانه هستند؛ با جستجوی آنها بدون دردسر به همه پست‌های به نام آن دسترسی بلافصل وجود دارد.

برای استفاده از هشتگ اینستاگرام در هتل 3 راه بارز وجود دارد: هشتگ اسم هتل، هشتگ پیام برندینگ هتل و هشتگ کمیپین‌های مارکتینگ برای هتل که دست رو یک یا چند خدمت خاص هتل می‌گذارد. استراتژی استفاده از هشتگ سوشال مدیا برای هتل بسیار ضروری است؛ چون می‌توانید به وسیله آن اخبار عمومی‌و تخفیف‌ها را از هم تفکیک کنید و در دنیای پرهیاهوی اینستاگرام ابتکار عمل را در دست داشته باشید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه یک هتلدار باید درباره هشتگ گذاری برای هتل بداند.

سوشال مدیا برای هتل

  1. معرفی کارکنان هتل در لینکداین

چرا صحبت از لینکداین می‌کنیم؟ بسیاری از افرادی که سوشال مدیا برای هتل را توصیه می‌کنند حتی این شبکه اجتماعی را نمیشناسند. حال آنکه به جرات می‌گوییم جای همه مدیران فاخر در این صنعت در این شبکه است. لینکداین محیطی رسمی‌و اداری دارد و بستر بسیار مناسبی برای صحبت شما از پشت پرده کسب و کارتان است. با استفاده از این سوشال مدیا برای هتل، شما می‌توانید به شبکه سازی و خلق روابط بین المللی در این صنعت دست پیدا کنید. نشان دادن تنوع کارکنان هتل، نمایش تعهد آنها به برندینگ، خدمات هتل و توانایی مهمان نوازی، تحسین و معرفی کارکنان، انتشار گواهینامه‌ها و جوایز هتل همه از مواردی هستند که می‌توانند محتوای این سوشال مدیا برای هتل باشند.

  1. بمب محلی در توییر هتل

توییتر یک سوشال مدیای دیگر برای هتل است که همانند یک بمب منفجر می‌شود. شاید دیدن فیلم Chef برای شما در این زمینه الهام بخش باشد. توییتر موثرترین راه آگاهی مردم از کمپین‌ها و رویدادهای محلی است. شما با توییت‌های به جا و مناسب پای دیگر توییت‌های محلی، به راحتی فرصت دیده شدن هتل خود را به همه افراد می‌دهید. توییتر بر خلاف لینکداین جای چالش‌های سوشال مدیا برای هتل است. اگر سیاست‌های شما اعتراضی به روندهای صنعت هتلداری دارد، اگر برایتان همگامی‌با رویدادهای جامعه مهم است، جای شما در توییتر خالی است.

Cedar Manor Hotel با توئیتر مواجه شده است. این توییتر برنده جایزه trivago یک روش واقعی توئیتری برای هتل‌های مستقل است که راهنمایی در مورد چگونگی توییت زدن، چه محتوایی برای توییت (یا دوباره توییت کردن)، چه هشتگ‌هایی برای توییت کردن و موارد دیگر استفاده می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.