10 راه فوق راحت برای شخصی سازی تجربه مهمانان در هتل
تنها یک چیز باعث میشود که مشتریان شما بیشتر از هر چیز دیگری بخواهند به هتل شما برگردند؛ تجربه مهمانان. طبق آخرین تحقیقات ما در مورد تجربه مهمانان، 56 درصد از متخصصان کمپینها و برنامههایی برای شخصی سازی تجربه مهمانان دارند؛ تعجبی هم ندارد زیرا شخصی سازی تجربه مهمانان میتواند بین 5 تا 15 درصد رشد درآمد برای هتلها فراهم کند.
اما شخصی سازی تجربه مهمانان یعنی چه ؟
شخصی سازی در تجربه مشتری به معنی طراحی یا تولید خدمات و محصولات برای برآوردن نیازهای شخصی مشتری است. به احتمال زیاد شما قبلاً با شخصی سازی ایمیل مارکتینگها آشنا شده اید. شخصی سازی با “سلام فاطمه عزیز” در صندوق ورودی شما شروع میشود و فراتر از آن به پیشنهادات و خدمات شخصی میرسد.
شخصی سازی تجربه در حال حاضر یک ضرورت برای بقا و شکوفایی در عصر کنونی است؛ زیرا 33 درصد از مصرف کنندگان که در سال 2016 تجارت خود را از دست داده اند، به دلیل فقدان شخصی سازی تجربه مشتری است. بنابراین شخصی سازی تجربه مهمانان در هتل هم همانند دیگر تجارتها امری ضروری است.
10 روش فوق العاده برای شخصی سازی تجربه مهمانان در هتل
-
قبل از رسیدن مهمانان به هتل، با آنها شروع به تعامل کنید.
از لحظه ای که مسافری هتل شما را رزرو میکند به طور رسمیمهمان شما در نظر گرفته میشود؛ حتی اگر زمان آمدن او به هتل چند ماه دیگر باشد. ما در مقاله ایدههای بهبود تجربه مهمانان در هتل به چرایی این مساله پرداخته ایم. از این رو این اولین لحظه در فرایند شخصی سازی تجربه مهمانان است. همین ابتدا سعی کنید برای او یک تجربه مثبت خلق کنید. کمپینهای ایمیل مارکتنیگ یک راه موثر در شخصی سازی تجربه مهمانان است.
-
تعامل با مهمان هنگام رزرو او
شما قبلاً آن را شنیده اید: تجربه مهمان از لحظه ای شروع میشود که مسافر شروع به جستجوی هتل ایده آل خود میکند. این بدان معنی است که شخصی سازی تجربه مهمانان هتل شما در واقع با بهبود حضور آنلاین هتل شما شروع میشود. از همین رو است که هتلها باید وب سایت قدرتمندی داشته باشند. ارتباط شما با میلیونها مسافر از سراسر جهان و تعامل با آنها از راه وب سایت هتل است. وب سایت به شما امکان میدهد بلافاصله پس از رزرو مشتری یا حتی قبل از آن شما بتوانید با مهمان احتمالی خود گفت و گوهایی داشته باشید.
برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما صحبت کنید.
-
سلامی همراه لبخند به مهمانان
هر روز یک لحظه وقت بگذارید تا بررسی کنید که چه کسانی در آن روز در هتل حضور دارند و جزئیات رزروهای خود را مرور کنید. به این ترتیب میتوانید برای شخصی سازی تجربه مهمانان، آماده استقبال گرم از شخص مهمان، به طور شخصی و با نام او باشید. به کارکنان بخش پذیرش آموزش دهید هنگام ورود مسافران، بلافاصله درباره چک این صحبت نکنند. آمارها نشان داده اینکار سبب قدردانی مهمانان شده است.
-
چای و قهوه 24 ساعته در دسترس برای شخصی سازی تجربه مهمانان
با اینکه که مهمانان از داشتن قهوه ساز و چای ساز شخصی خود در اتاقهای خود لذت میبرند، اما این یک امکان لوکس برای هتلها در شخصی سازی تجربه مهمانان است و همه هتلها نمیتوانند آن را ارائه دهند. اشکالی ندارد، داشتن یک ایستگاه نوشیدنی گرم مشترک و رایگان در هر طبقه یا حتی در لابی یک جایگزین خوب و مقرون به صرفه تر است.
-
متخصص امور گردشگری محدوده هتل خود باشید.
همواره مهمانان این سوال را از کارکنان پذیرش دارند که آیا میدانند کدام رستورانها غذاهای تازه تر و لذیذتری دارد، یا چه موقع باید از جاذبهها دیدن کرد تا درگیر ازدحام جمعیت نباشند و سایر سوالاتی که جزو اسرار مگو بین رقبای هتلداری در یک منطقه است. برای شخصی سازی تجربه مهمانان کافی است فردی را برای این سمت استخدام کنید تا فهرستی از همه جذابیتهای گردشگری، طبیعی، تاریخی، ورزشی، هنری، خوراکی و غیره داشته باشد.
این فرد باید از همه رویدادهای محل هتل شما آگاه باشد. چه بسا توان پیشنهاد برگزاری رویداد از طرف هتل را به مدیریت هتل داشته باشد. برای شخصی سازی تجربه مهمانان حتی میتوان تا پای رزرو بلیط تئاتر یا سیرک یا حتی نمایشهای محلی در بوتیک هتلها هم پیش رفت. این یکی از دلایل مهم محبوبیت اقامتگاههایی مثل بوتیک هتل بین گردشگران شده است.
گردشگری خلاقانه، جدیدترین نسل گردشگری در سراسر دنیا
برای ادامه مطالعه ترفندهای شخصی سازی تجربه مهمانان روی لینک کلیک کنید.