چرا تولید محتوا برای هتل یکی از ضروری ترین استراتژیهای مارکتینگ است؟
تولید محتوا برای هتل یکی از چندین استراتژی بازاریابی آنلاین برای اهداف متعدد است. بازنگری در چند اصل اساسی و آماده سازی هتل برای احیای مجدد بازار یکی از راههای استفاده از زمانهای چالش برانگیز و بی سابقه ای است که صنعت با آن روبروست. در این پست وبلاگ، ما نکات تولید محتوا برای هتل با نگاه به SEO، وب سایت شما، رسانههای اجتماعی و کمپینهای بازاریابی ایمیلی را بررسی میکنیم تا آگاه شوید موتور بازاریابی شما برای موفقیت تنظیم شده است.
آشنایی با دیگر استراتژیها در کمپین دیجیتال مارکتنیگ هتل
بازاریابی محتوایی چیست؟
بازاریابی محتوایی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که حول ایجاد، انتشار و توزیع محتوا در بین مخاطبان هدف به منظور جلب بازدیدکنندگان جدید و در نتیجه مشتریان جدید به کسب و کار شما میچرخد. بازاریابی محتوا فقط انتشار محتوا در وبلاگها به طور منظم نیست، بلکه قلب موفق ترین کمپینهای بازاریابی دیجیتال است. امروزه، پشت هر هتل بزرگ یا هر کسب و کار، مقدار زیادی محتوای ارزشمند و مرتبط وجود دارد که واقعاً با مهمانان هتل از جمله مسافران هزاره ارتباط برقرار میکند. اما ممکن است هنوز برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا تولید محتوا برای هتل مهم است؟
و اما چرا تولید محتوا برای هتل بسیار مهم است؟
-
خلق اعتماد با تولید محتوا برای هتل
یکی از بزرگترین مزایایی که اهمیت تولید محتوا برای هتل را نشان میدهد، اعتبار و اعتمادی است که برای هتل ایجاد میکند که البته نه میتوان برای آن قیمت گذاشت نه میتوان از آن گذشت. در مارکتینگ شلوغ و پر سر و صدای امروزه، ضروری است که هتلها برای ایجاد اعتماد در مشتریان و مهمانان خود تلاش کنند. ایجاد اعتماد در واقع محور اصلی این موضوع است زیرا میتواند به کسب و کار شما در ایجاد یک شهرت تجاری مثبت کمک کند که به نوبه خود مشتریان بیشتری را به هتل شما جذب میکند و فروش و درآمد هتل شما را افزایش میدهد.
-
ایجاد نیاز در خوانندگان با تولید محتوای اثربخش در هتل
یکی دیگر از نکات مثبت تولید محتوا برای هتل این است که وقتی میهمانان یا مصرف کنندگان شما مطالب شما را میخوانند، شروع میکنند به فکر کردن درباره برند و شخصیت هتل شما. اگر محتوایی که پیدا میکنند واقعاً جذاب، آموزشی و ارزشمند باشد، آنها شروع به فکر کردن در مورد هتل شما میکنند!
شما میتوانید با تولید محتوا برای هتل، با ارائه جزئیات مربوط به هتل خود، از انتظارات آنها فراتر رفته تا آنها بتوانند آن را به صورت آنلاین مرور کنند. در حال حاضر، آنها مجبور نیستند از اتاق خود بیرون بیایند تا از تخفیفات و پیشنهادات جاری شما مطلع شوند. بنابراین، هرچه ارزش بیشتری برای محتوای خود بگذارید، ایجاد اعتماد با مخاطبان هدف ساده تر خواهد بود.
-
اعتبار در صنعت هتلداری به واسطه تولید محتوا
علاوه بر این، وقتی رهبران هتل و مشتریان شما متوجه میشوند که شما به طور مداوم در حال تولید محتوا برای هتل و موضوعات وابسته به آن هستید، ممکن است شما را به عنوان پیشرو در صنعت ببینند. اگر محتوای خود را از طریق رسانههای اجتماعی منتشر کنید یا مطالب خود را با افراد تأثیرگذار به اشتراک بگذارید، افرادی بیش از آنچه انتظار داشته اید به کمپین شما ملحق شده و به شما اعتماد میکنند.
-
استفاده از موتورهای جستجو با استراتژی تولید محتوا برای هتل
این روزها مهمانان شما برای حل مشکلات خود به موتورهای جستجو مانند Google مراجعه میکنند. اغلب بهترین فرصت شما برای به دست آوردن مهمان جدید در هتل این است که وقتی در گوگل اقامت و سفر جستجو میشود، شما آنجا باشید! در حقیقت، شما ممکن است قبلاً یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ایجاد کرده باشید تا هتل شما بتواند از همه رقبا جدا باشد.
اصول سئو سایت به زبان ساده برای هتلداران
امروزه نزدیک به 40 درصد از هتلها در سراسر جهان از تولید محتوا برای هتل در وبلاگ برای اهداف بازاریابی استفاده میکنند و بیش از 46 درصد از مردم بیش از یک بار در روز وبلاگها را میخوانند. صرف نظر از صنعت اعم از فروشنده، موسسه حقوقی، هتل یا استارتاپ فناوری، ایجاد و مدیریت صحیح محتوا باید هدف اصلی برای افزایش ترافیک ورودی بیشتر به وب سایت شما باشد!