چگونه می‌توان از مسافران شرکتی برای افزایش درآمد در هتلداری استفاده کرد. – بخش اول

سفرهای تجاری همیشه منبع مهمی‌در صنعت هتلداری بوده و هر ساله مسافران شرکتی زیادی را با خود به همراه می‌آورد. به عنوان مثال در جایی مثل ایالات متحده سالانه بیش از 462 میلیون سفر تجاری داخلی انجام می‎شود و انتظار می‌رود این تعداد تا سال 2022 به حدود 500 میلیون سفر برسد. در سطح جهانی، پیش‌بینی می‌شود سفرهای تجاری تا سال 2020 به 1.6 تریلیون دلار برسد. مسافران شرکتی در سراسرجهان به طور مداوم در حال برنامه ریزی برای سفر و رزرو هستند.

این نرخ بالای سفر به این معنی است که مسافران شرکتی می‌توانند به عنوان یک منبع تجاری منظم برای هتل شما تبدیل شوند. اینها می‌توانند به شما کمک کنند تا درآمد ثابت کسب و کار شما را در طول سال حفظ کند، زیرا برنامه سفر مسافران شرکتی وابسته به فصل‌های توریستی نیست و در همه ایام سال امکان پذیر است. بنابراین، رزرو هتلهای شرکتی می‌تواند درآمد هتلداری را در طول سال تضمین کند.

شما می‌خواهید مسافران شرکتی که مخاطب جدید هتل شما هستند را پیدا کرده و آنها را جذب کنید. برای این کار لازم است مهمترین شرکت‌های تجاری طرف قرارداد را هم نگه دارید. در ادامه لیستی از  وجود دارد که می‌توانید برای یادگیری نحوه فروش اتاقهای هتل به شرکت ها و مسافران شرکتی استفاده کنید. پیاده سازی این راه‌حل‌ها به شما کمک می‌کند تا با مسافران شرکتی در هتل ها و همچنین مشاغلی که اغلب نیازمند سفر کارکنان خود هستند، ارتباط برقرار کنید.

مسافران شرکتی

 

  • چه نوع شرکت‌هایی را باید هدف قرار دهید؟

برای انتخاب جامعه هدف، مهم است که مطمئن شوید شرکت ها و افراد مناسب را هدف قرار داده‌اید. در بازرایابی برای هتل، به شرکتهایی نزدیک شوید که کارکنان نسبتاً زیادی دارند و کارمندان خود را به طور منظم به کنفرانسها، نمایشگاهها و غیره برای سفرهای کاری می‌فرستند. مارکتینگ برای شرکتهایی که ایده‌ای درباره سفرهای تجاری ندارند، اتلاف وقت و هزینه است. در تمام تلاش‌های مارکتینگ خود، روی مشاغل و افراد مناسب تمرکز کنید؛ چه آنلاین و چه آفلاین. بدون شک نتایج بیشتری خواهید دید.

 

  • چه امکانات رفاهی برای جذب بیشتر مسافران شرکتی مهم است؟

مهم است که در مورد امکانات رفاهی در هتل فکر کنید. به عنوان مثال مسافران شرکتی به طور مرتب به مراکز تجاری خود احتیاج دارند، تهیه WiFi خوب یا تلفن ثابت چیزی است که بیشتر مسافران شرکتی در هتل به دنبال آن هستند. بسیاری از میهمانان تجاری نیز وعده‌های غذایی موجود در هتل را ترجیح می‌دهند، زیرا این کار از آنها وقت کمتری می‌گیرد. بنابراین تا حد ممکن منو رستوران هتل را برای این مسافران متنوع و جذاب کنید.

همچنین برخی دیگر از امکانات رفاهی را که مسافران شرکتی ممکن است از آن استفاده کنند مانند مرکز تناسب اندام، استخر، آبگرم، ماساژ و غیره را در نظر بگیرید. این مسافران مایلند پس از یک روز کامل جلسات یا حضور در نمایشگاه، راهی برای استراحت پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که تمام امکانات هتل را در طول فعالیت‌های مارکتینگ هتل برجسته کنید.

 

مسافران شرکتی

 

  • چرا ارائه خدمات حمل و نقل برای مسافران شرکتی ضروری است؟

بسیاری از مسافران شرکتی اگر مجبور نباشند در طول سفر خود مایل نیستند در رفت و آمد باشند. این یک هزینه اضافی و دردسر دیگری است که ترجیح می‌دهند با آن کنار بیایند. بیشتر مهمانان حتی اگر اتومبیل کرایه‌ای داشته باشند، رفت و آمد در یک شهر جدید را ناخوشایند می‌دانند.

برای کاهش این چالشها و بهبود رضایت مسافران شرکتی ممکن است بخواهید خدمات حمل و نقل را در نظر بگیرید. حمل و نقل به فرودگاه، خدمات شاتل یا سرویس اتومبیل اجاره‌ای برای رسیدن به مکان‌هایی که در طول اقامت خود باید به آنجا بروند، می‌تواند بسیاری از مشتریان شرکتی را فریب دهد.

 

  • چگونه میتوان ورود و خروج مهمانان را سریع و آسان انجام داد؟

یکی از موانعی که بسیاری از هتل ها با آن روبرو هستند، روند ورود و خروج آهسته است که برای مسافران شرکتی نیز دردسر بزرگی محسوب می‌شود. اطمینان از ساده و ساده بودن همه چیز در میز جلو بسیار حائز اهمیت است تا مهمانان بیش از آنچه لازم است در صف انتظار نمانند. ساده‌سازی این روند درک بهتری از تجربه آنها خواهد داشت. به یاد داشته باشید هدف این افراد از سفر کار است و مایل نیستند وقت آنها به انتظار بگذرد.

 

برای ادامه مطالعه به بخش دوم راههای جذب مسافران شرکتی بروید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.