چگونه می توان از مهمانان شرکتی برای افزایش درآمد در هتلداری استفاده کرد. بخش دوم

در بخش اول این مقاله بررسی کردیم که چرا هتلداران باید به فکر جذب مهمانان شرکتی برای هتل خود باشند. برخی از حساسیت‌ها و عوامل مهم در مدیریت رزرو مهمانان شرکتی و مارکتینگ شرکتها را هم بیان کردیم. از جمله، امکاناتی که مهمانان تجاری در زمان اقامت خود نیاز دارند، چگونه غذایی را ترجیح می‌دهند، چه شرکت‌هایی مناسب تارگت کردن برای کسب و کار بیزنس هتل است و مواردی دیگر. در ادامه این مقاله برخی موارد جدید به لیست بالا اضافه می‌شود.

 

  • اطلاعات منطقه را به مهمانان شرکتی ارائه دهید.

بسیاری از مهمانان شرکتی وقتی کار نمی‌کنند، می‌خواهند استراحت یا تفریح داشته باشند. داشتن یک دربان، یا حداقل کارکنانی متخصص ایده خوبی است. اینها می‌توانند  به مهمانان در مکان‌هایی برای صرف غذا، مکانهایی که ممکن است مایل به بازدید از آنها باشند و کارهای جالبی که می‌توانند در شهر انجام دهند، توصیه‌های خوب داشته باشند. چه بسا میتوان با قراردادهایی بین این اماکن، حق کمیسیونی هم برای هتل و افزایش درآمد آن دریافت کرد.

 

مهمانان شرکتی

  • برنامه‌های وفاداری ایجاد کنید و پیشنهادات ویژه ارائه دهید.

یکی از بهترین راهها برای تکرار رزرو مهمانان شرکتی در هتل، ارائه برنامه‌های وفاداری برای کسانی است که چندین بار در این ملک اقامت دارند. با ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه به آنها نشان می‌دهید که برای حمایت از آنها ارزش قائل هستید. شرکتها و افراد به طور یکسان می‌خواهند پس انداز کنند. اگر بتوانید قراردادهای ویژه ای به آنها پیشنهاد دهید، احتمالاً هنگام برنامه سفر مهمانان شرکتی، به هتل شما می‌چسبند. اطمینان حاصل کنید که آنها از این پیشنهادات و برنامه ها مطلع هستند تا بدانند که با انتخاب شما چقدر می‌توانند چقدر پس انداز کنند.

 

  • مهمانان شرکتی را بخاطر بسپارید

با استفاده از نرم افزارهای مناسب، امکان ضبط اطلاعات مربوط به مهمانان وجود دارد. وقتی مهمان دوباره چک این می‌کند، این نرم افزار تمام اطلاعات قبلاً ثبت شده او را در فرم های هتل وارد می کند. این یادآوری می‌تواند برای آنها یک جایزه یا پاداش داشته باشد، از خودنویس‌های رسمی تا تخفیف در بسته‌های تبلیغاتی یا خدمات ریلکسینگ هتل. نه تنها مهمانان شرکتی که همه مشتریان دوست دارند از آنها یاد و خاطره‌ای وجود داشته باشد. این کار به وفاداری آنها کمک کرده و امکان رزرو آنها را در آینده افزایش می‌دهد.

 

مهمانان شرکتی

چرا باید به فکر استفاده از نرم افزار باشید؟

وقتی نرم افزار باکیفیتی داشته باشید که به تعدادی از عناصر گفته شده در بالا کمک کند، رزرو هتل برای مهمانان شرکتی در شرکتها راحتتر می شود. یک سیستم جامع مدیریت املاک برای هتل ها به کاربران امکان می دهد بسیاری از عملیات خود را به سرعت و به راحتی انجام دهند. این می تواند به کارکرد کارآمدتر و موثرتر کسب و کار کمک کند و راه حل هایی برای رضایت کاربران و مهمانان فراهم کند. خواهید فهمید که این می تواند به کل تجارت هتل شما کمک کند، نه فقط در مورد مهمانان شرکتی در هتل.

این نرم افزارها همچنین دارای یک داشبورد مدیریتی است که به کاربران امکان می‌دهد معیارهای خود را در زمان واقعی فیلتر کنند. به عنوان مثال، می توان برای گروهی از مهمانان شرکتی و حتی آژانس‌های مسافرتی با یک نام یا قبض، رزرو گروهی انجام داد که برای مهمانان شرکتی که در یک گروه بزرگ به بازدید می‌روند، ایده آل است.

 

سخن آخر

پیاده‌سازی این راه‌حل‌های ساده باعث می‌شود شما بتوانید در نحوه مشاهده و تجربه مهمانان شرکتی از هتل شما تفاوتی ایجاد کنید. ساده است. اکنون فکر کنید و فرض کنید چنین هتلی دارید و سپس میزان راحتی و آرامش مهمانان شرکتی را با حال موجود مقایسه کنید. حتی شما هم دوست دارید در ایام سفر به چنین هتلهایی بروید. مهمانان شرکتی برای کیفیت اهمیت زیادی قائلند. وقتی شما خدمات با کیفیت بالا ارائه می‌دهید آنها سپاسگزار خواند بود و در خاطرشان خواهید ماند.

به این ترتیب شما برای هتل خود اعتبار و معنای جدیدی رقم می‌زنید که به واسطه مهمانان شرکتی معنا می‌یابد. برای مطالعه نیازهای مهمانان تجاری در اتاق خود به مقاله هتلداران باید چه امکاناتی را در اختیار مسافران تجاری قرار بدهند؟ سر بزنید. اگر مایل هستید همین حالا دست به بازسازی هتل بزنید پیشنهاد می‌کنیم سری مقاله های بازسازی هتل را بخوانید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.