چرا طراحی سایت گردشگری سلامت برنامه‌ای سودآور است و با خود ارزش افزوده فراوانی به همراه می‌آورد؟

در این مقاله سعی داریم نظرات و سخنان چند تن از بزرگان صنعت هتلداری را که شدیدا با طراحی سایت گردشگری سلامت موافق هستند برای شما بیان کنیم. اجازه بدهید بدون فوت وقت مرور این نظرات را شروع کنیم. فقط به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر آشنایی چندانی با  مفهوم گردشگری سلامت یا سایت گردشگری سلامت ندارید، قبل از ادامه مطالعه سری به مقاله گردشگری سلامت و نقش آن در رونق اقتصادی جهان بزنید.

 

سایت گردشگری سلامت

  1. جرمی مک کارتی Jeremy McCarthy (مدیر گروه اسپا و تندرستی در گروه هتلداری ماندارین اورینتال )

اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه در برنامه طراحی سایت گردشگری سلامت کاری دشوار است زیرا بسیاری از داده ها نامحسوس هستند؛ اما من معتقدم که آنها از انواع سرمایه‌گذاری‌های بزرگ هستند و به طور کلی ارزش افزوده زیادی به همراه دارند. منظور من از به طور کلی این است که راههای متفاوت و متنوعی وجود دارد که بتوان با آنها از طراحی سایت گردشگری، ارزش افزوده به دست آورد.

با ایجاد مفاهیم سایت گردشگری سلامت در هتلسازی، برندینگ هتل دستخوش تغییر شده و در ابتدای کار به مهمانان می‌گوید که سلامت آنان در درجه اول اهمیت قرار دارد؛ همچنین برای کارمندان اطمینان خاطری فراهم می‌کند که با حفظ روحیه و انگیزه به همکاری و خدمت خود ادامه دهند. از طرف دیگر، برنامه‌های سایت گردشگری سلامت نظر رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند و این گام اول پیشتازی هتل شما در مقابل دیگران در تبلیغات و مارکتینگ هتل است.

 

  1. لازلو پوچکو Laszlo Puczko (مدیر عامل و بنیانگذار هیئت سایت گردشگری سلامت در جهان )

فراگیری کوید 19 در جهان باعث شد افراد بیشتر اهمیت سلامتی، تندرستی و تناسبات بین او دو را درک کنند؛ چه در بعد جسمی و چه در ابعاد اجتماعی و احساسی. من دوست دارم صنعت هتلداری را در این میانه به چالش بکشم. مگر نه اینکه کلمه “مهمان نوازی” در صنعت هتلداری مبین تعریف “ایمنی” و “راحتی” برای مهمانان است؟ در این صورت در ابتدا ضروری به نظر می‌رسد که مفهوم سایت گردشگری سلامت، از مفاهیم پایه در صنعت هتلداری باشد؛ در این صورت چه کار بیشتری می‌تواند انجام شود؟

من کاملا معتقدم که طراحی سایت گردشگری سلامت ممکن است به طور خودکار منجر به افزایش نرخ و سودآوری نشود؛ چرا که طبق تعریفی که گفته شد خدمات سایت گردشگری سلامت از انتظارات سطح اولیه مهمانان است. در همین جاست که به نظر من این یک چالش بزرگ برای صنعت هتلداری محسوب می‌شود.

اما پیشنهاد چیست؟ خدمات سلامت محور شبکه ای، تسهیلات رفاهی و راه‌حل‌های هوشمندانه می‌توانند یک سایت گردشگری سلامت را در دوران پساکرونا به رقیبی شکست ناپذیر برای سایر هتلها تبدیل کنند. شاهد این حرف، یافته‌های اخیر انجمنهای گردشگری سلامت در سراسر جهان مبنی بر جستجوی مسافران برای جایی است که در آن آگاهی و یادگیرندگی بیشتری وجود دارد.

 

سایت گردشگری سلامت

  1. میا مکمن Mia Mackman (مدیرعامل HVS و مشاور اصلی سایت گردشگری سلامت)

وقایع زیان بار سال 2020 مفاهیمی اساسی را روشن می‌کند؛ در این سال طیف گسترده‌ای از اهداف در حوزه‌های شخصی، اجتماعی و جهانی با یک نیروی بازدارنده روبرو بودند. همچنان هم احساسی عمیقی از بی ثباتی و از دست دادن بین سرمایه‌گذاران در جهان وجود دارد. همگرایی همه این عوامل با هم نشاندهنده افزایش تمایل مردم به سبک زندگی سالم و تقاضای سلامتی است و این یعنی لزوم اجرای طرح سایت گردشگری سلامت.

علت گرایش ما به سایت گردشگری سلامت آن است که در سال 2021 انتظار مشاهده قلمروهایی ناشناخته را در صنعت هتلداری داریم. بخشی از این بازار با نیازهای گریزناپذیر توجیه می‌شود و بخشی دیگر نیازمند نوآوری است. مدلسازی برای خلق تجربه‌های جدید مهمانان به هدف ارتقای نیازهای جسمی، احساسی و معنوی، اهمیت و ارزش بیشتری پیدا کرده است.

ضرورت سرمایه‌گذاری در سایت گردشگری سلامت کاملا معقول است هرچند این سرمایه گذاری می‌تواند سنگین باشد. اما روشهای سودمندی برای برنامه ریزی، اولویت گذاری، و اجرای برنامه ها وجود دارد که باعث شکل گرفتن معنا و اعتماد نزد مهمانان در سایت گردشگری سلامت می‌شود. زیرا این روشها ارزشی درونی برای آنها ایجاد کرده و از راهی که بیشترین نیاز را برای آنان رفع می‌کند منجر به درآمدزایی می‌شود.

 

 

چه گفتیم:

تا اینجا لزوم طراحی سایت گردشگری سلامت را با 3 رویکرد بررسی کردیم:

  1. دیدگاه سودآوری و مارکتینگ محور
  2. دیدگاه تبیین معنی هتلداری و یک گام جلوتر رفتن از معنا
  3. بررسی کرونا و تغییرات حاصل از آن در نظر مسافران

در مقاله هتل پساکرونایی چگونه هتلی است برای شما برخی از مواردی که از نیازهای گریزناپذیر مسافران پساکرونایی است بسط داده‌ایم. همچنین مقاله روال ساخت هتل بیمارستان ها پس از شیوع کرونا چه تغییراتی کرده است؟ به بررسی برخی از مواردی می‌پردازد که جنبه نوآوری داشته که فقط سرمایه‌گذاران باهوش از آنها استقبال می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.