6 ویژگی رفتاری ضروری کارمندان برای استخدام در هتل که مدیریت هتل باید از آنها آگاه باشد.

اولین و مهمترین مساله‌ای که به استخدام در هتل مرتبط است و از آن تاثیر می‌گیرد را میتوان برندینگ هتل دانست. درمقاله نکات مدیریت کیفیت در هتلداری بر اساس تجربه مهمانان به شما آمارهایی از نقش کارمندان هتل در میزان رضایت مشتریان ارائه دادیم. از طرفی عملکرد کارکنان، بخش غیر قابل حذفی از مسئولیت مدیریت هتل است که این به معنای انتخاب درست آنهاست. برخورد مناسب کارمندان استخدام شده در هتل، نه تنها در گسترش و موفقیت برندینگ در هتل موثر است بلکه باعث افزایش نرخ بازگشت پذیری مسافران می‌شود.

ممکن است گفتن این مساله در هنگام استخدام در هتل ساده باشد اما کارمند نامناسبی که به خوبی شناخته نشده‌است، مثل خاری در چشم مدیریت هتل عمل می‌کند. بنابراین اولین و شاید نه ساده‌ترین راه هنگام استخدام در هتل ،این است که از ویژگیهای ضروری افراد اطمینان حاصل کنیم. ویژگی هایی که بر مبنای نیاز برندینگ در هتل شما ایجاد شده‌است. در ادامه  6 ویژگی ضروری اخلاقی برای استخدام در هتل گفته می‌شود.

 

استخدام در هتل

 

  1. استخدام در هتل با مهارت مدیریت اولویت ها

برای هر کسب و کاری ایام شلوغ و پرکار وجود دارد. در این روزها بیزنس ممکن است دچار ضرر و زیان شود و این مهارت مسئولان بخشهای مختلف است که ضمن مدیریت استرس چگونه بر کارهای با الویت تمرکز کنند. هنگام استخدام در هتل باید کارمندانی را بپذیرید که به خوبی چنین مهارتی دارند زیرا برای هتلها همواره در روزهای خاصی بسیار پر رفت و آمد هستند و مهارت مدیریت استرس در این زمان است که به کمک آمده و بر آرامش محیط داخلی هتل می‌افزاید.

 

  1. مهارت مدیریت خشم برای استخدام در هتل

کنترل خشم از این بابت برای استخدام در هتل یک ویژگی رفتاری ضروری است که کارمندان، شنونده انتقادات سخت مهمانان هستند. خصوصا در ایام شلوغی هتل، انتقادات بیشتر می‌شوند. کارمندان خوب نه تنها می‌توانند انتقادات ناراحت‌کننده و بعضا توهین‌آمیز مهمانان را هضم کنند، بلکه با گفتمان مناسب خود نظر مستریان را جلب کرده و آنها را به رضایت می‌رسانند.

 

  1. ویژگی زیرکی در استخدام برای هتل

کارمند زیرک نه تنها برای استخدام در هتل که برای هر کسب و کاری لازم است. کارمند زیرک، یادگیرنده است و سعی می‌کند خود را با به‌روزترین فناوریها یا سیستم‌هایی که برای کار احتیاج دارد تجهیز کند. او فنون صحبت با مسافران را برای جلب نظر آنها یاد می‌گیرد و با خلاقیت و مشاهده خود، می‌تواند ایده‌هایی جدید به مدیریت هتل برای افزایش درآمد بدهند.

استخدام در هتل

 

  1. مهارت کار تیمی برای کار در هتل

امروزه کمتر کسب و کار و تجارتی را میتوان یافت که بدون تیم‌سازی به موفقیت دست یافته‌باشد. اعضای یک تیم همدیگر را در شرایط سخت پشتیبانی کرده و هنگام اشتباه یکی از اعضا به او کمک می‌کنند. بدون شک، تیم‌سازی قوی بین کارمندان استخدام شده در هتل مراتب رضایت بیشتری برای مهمانان را رقم می‌زند و این به معنی موفقیت در مدیریت هتل و افزایش درآمد هتلداری خواهد بود.

 

  1. قانونمندی در هتلداری و برای استخدام در هتل

شما به عنوان یک هتلدار می‌دانید که در دنیای هتلداری قوانین پیچیده و زیادی وجود دارد. بنابراین هنگام پذیرش افراد برای استخدام در هتل اطمینان حاصل کنید آنها از این قوانین آگاهند یا حداقل توانایی یادگرفتن آنها را دارند. به یاد داشته باشید مشتریان وفادار افرادی هستند که به خوبی از قوانین دنیای هتلداری آگاهند؛ خطاهای کوچک کارمندان هنگام نقض قوانین، برای یک مهمان جدید شاید قابل جبران باشند اما مشتریان وفادار کمتر آن را می‌پذیرند.

 

  1. کارکنان با مهارت خوب شنیدن و به جا حرف زدن

آخرین ویژگی مهم رفتاری که برای استخدام در هتل باید در نظر بگیرید، مهارت خوب گوش کردن کارمندان است. مهم است زمانی که شما بیانیه‌های خود را اعلام می‌دارید، به خوبی گوش فرا دهند و برداشت شخصی از آن نداشته باشند. همچنین اهمیت دارد وقتی با مهمانان صحبت می‌کنند، آداب گفت و گو را بدانند، بین صحبت نیایند و باعث ناراحتی یا عصبانیت آنان نشوند.

 

در نهایت

آگاه باشید بدون رد شدن از زیر ذره‌بین نکته‌سنج شما، افراد نامناسب باعث به هم ریختن اوضاع می‌شوند. مهمترین مساله انتخاب نادرست افراد برای استخدام در هتل، آسیب به برنامه‌های مارکتینگ و برندینگ هتل است. شاید استخدام کارمندهایی که از استانداردهای بالا برخوردارند کار سخت و زمانبری باشد اما بی‌شک یک گام موثر در رشد درآمد هتل محسوب می‌شود. در ادامه در مقاله 6 گام مدیران هتل تا استخدام برای هتل، نحوه استخدام در هتل گام به گام بررسی شده است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.