معرفی ترفند های مدیریت در هتل با تجربه مدیران موفق دنیا در پاسخ به یک سوال
تیم هتلیدز بر این باور است که مدیریت در هتل یکی از مشاغلی است که در کنار دانش و تخصص، به تجربه بالایی هم نیاز دارد؛ در واقع شغل مدیریت در هتل در هر جای دنیا که باشد به واسطه تجربههای زیسته مدیریتی ارزشمند میشود. در مقاله افزایش سطح خلاقیت هتل با ترندهای طراحی هتل در سال 2018 و 2019 گفتیم هتلهای پایدار یکی از ترندهای جدید هتلداری است؛ اما از آنجایی که این نوع از هتل ها بین همه جوامع شناخته شده نیستند، تعداد رزرو در آنها با تعادل همراه نیست. سوال مهمی که در این زمان پیش میآید این است که مدیریت در هتل چه کاری میتواند برای راحت و متعادل کردن این فرایند انجام دهد. در ادامه پاسخ مدیران موفق در حوزه هتلداری در سراسر دنیا را بشنوید.
پاسخ اول مدیریت در هتل از زبان ویلی لگراند، پروفسور مدیریت هتلداری در دانشگاه بین المللی IUBH
شواهد نشان میدهد که گذراندن اوقات در طبیعت به کاهش اضطراب، بهبود سلامت روان و رفاه کمک میکند ، چه رسد به تقویت سلامت جسمی. طبیعت برای ما خوب است اما آیا ما هم میتوانیم با طبیعت خوب باشیم؟ طبق نظرسنجی انجام شده توسط سایت Booking.com در سال 2020، یکی از 9 پیشبینی آینده در صنعت هتلداری و به تبع آن مدیریت در هتل، ظهور سفرهای مسئولانه در برخورد با طبیعت است. در این نظرسنجی جهانی، نیمی از مسافران به سفرهای این چنینی ابراز تمایل کردهاند و بیش از دو سوم آنها انتظار مشاهده سفرهای مسئولانه را در آینده دارند. اینها آمارهایی است که فقط پست مدیریت در هتل نباید بداند.
در جایگاه مدیریت در هتلهای برجسته به سادگی میتوان فهمید نه تنها تقاضا در این موضوع در حال افزایش است بلکه انتظارات هم همین منوال را پیش گرفتهاند. سوال مهم این است که آیا مسافران از این آمارها اطلاع دارند؟ در مراحل جستجوی و رزرو در هتل چه خلایی وجود دارد که آنها این اطلاعات را مشاهده نمیکنند؟ کدام شرکتها با تیمهای موفق مدیریت در هتل خود توانستهاند این خلا را پر کنند؟ با چه روشهایی میتوان بهترین تصویر از سفر مسئولانه و هتل پایدار را به مسافران نمایش داد؟
پاسخ دوم مدیریت در هتل را از زبان کاترین دالتون بشنوید
او مدیر معاون رئیس شرکت مسئولیت جهانی در گروه هل های بین قارهای است و میگوید هنوز سوالهای زیادی درباره تغییرات سفر در دوران پساکرونا وجود دار؛د با این حال آنچه که بدون تردید مشخص است، رشد علاقه به سفرهای مسئولانه نسبت به طبیعت و اقامت در هتلهایی که است با رویکرد پایداری ساخته شدهاند. همچنان که تعداد گروهها و جوامع مسئول به محیط زیست رو به افزایش است، تیمهای مدیریت در هتل ها هم باید بیاندیشند چه کاری برای این موضوع میتوانند انجام دهند.
قدم اول مدیریت در هتل در این راه میتواند ایجاد محتواهای قابل فهم، در دسترس، آگاهیبخش و جذاب برای افراد در وبسایت هتل باشد. این محتوا باید دعوتکننده آنها به هتل باشد. افزایش آگاهی ضمن روایتگری برای مسافران، در درجه اول اهمیت قرار دارد. به علاوه اقدام بعدی مدیریت در هتل باید در ارتباط با ایجاد یک نقش موثر از مسافر در امور باشد. بخشی از کار در فرایند مراقبت از محیط زیست باید به عهده او قرار گیرد و این اقدامات توسط سایر مهمانان در آینده ادامه یابد.
ترفند سوم مدیریت در هتل برای افزایش رزرو در هتل های پایدار
مارکو لمرز، مدیر عامل و بنیانگذار برند کانشس
او بر این باور است که مدیریت در هتل برای جذب مسافر علاقهمند به حفاظت از محیط زیست دیگر ترند سال نیست؛ چرا که به لطف کرونا اکنون همه مردم در مراقبت از زیست بوماند. او میگوید در گذشته وقتی هتل خود را در سایت Booking.com ثبت میکردیم و درخواست رزرو را به عنوان هتل پایدار میدادیم، با پیام “مسافری به هتل شما علاقه مند نیست” روبرو میشدیم. اکنون این دستهبندی پر طرفدارترین برچسب این سایت است.
بنابراین ترفند مدیریت در هتل را پیشگامی مدیران و هتل در سال 2021 میداند. چه اقدامات دیگری برای ایجاد پایداری در هتل از بر عهده آنان است؟ مراقبت از سیستمهای تاسیساتی، مدیریت انرژی در هتل چگونه صورت میگیرد؟ طراحی هتل چگونه میتواند کربن دی اکسید محیط را کاهش داده و باعث افزایش تنوع زیستی شود؟
جمعبندی
اگر بخواهیم مقاله ترفندهای مدیریت در هتل را در پاسخ به یک سوال مشخص خلاصه کنیم به چند تیپ مدیریتی مشخص دست میابیم.
- اطلاع رسانی به مسافران و مشتریان بالقوه از خصوصیات انحصاری هتل
- تولید محتوای جاذب مسافر در ارتباط با فعالیت اصلی هتل و اشتراک او با این فعالیت ها
- پیشگامی در عرصه فعالیت که نتایج خود سبب کشش آنها شود.
اگر کمی تامل کنیم درمیابیم که این موارد میتوانند ترفندهای مدیریت در هتل در هر موضوعی باشند، خواه شما پست مدیریت در هتل تفریحی را دارید، خواه مدیریت در هتل بیمارستان را به عهده دارید و خواه تجارتتان درباره هتل بیزنس هاست. نکته دیگری که از این تیپها استنتاج میشود این است که مقصد و مکان فرود تمام این اطلاعات در وبسایت هتل است. سوال مهم در این زمان این است که آیا شما به عنوان مدیریت در هتل از وضعیت سئو و محتوای وبسایت هتل آگاه هستید؟
برای مطالعه بیشتر در خصوص وبسایت هتل مقاله .. را مطالعه فرمایید.