چرا دریافت جوایز هتل برای هتلداران مهم است؟
هرساله جهان منتظر شنیدن برنده جوایز هتلهای لوکس است. هر یک از جوایز هتل برای خود ستونی از کامنتها و نظرات افراد صاحب نظر را ایجاد میکند. حتی اگر همگان با قضاوت داوران در اهدای جوایز هتل موافق نباشند، باز چیزی از شهرت هتل برنده و افزایش فروش آن کم نمیشود. هر یک از جوایز هتل بنا به میزان اعتبار و شهرت، میتواند آورده بیشتری برای هتل مهیا کند.
چرا جوایز هتل مهم هستند؟
جوایز برای هر کسب و کار یا خدماتی مهم است؛ فارغ از برای صاحب کسب و کار یا برای استفادهکنندگان خدمات آن. اجازه بدهید مثالی بزنیم. یک هتل با استفاده از مباحث جدید خلاقیت در هتل دست به بازسازی هتل خود زده است. اکنون در این هتل رستورانی وجود دارد که میتواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند. با شرکت هتلدار در یکی از رقابتهای جوایز، امکان تمایز از سایر رقبایی که همین کار را کردهاند برای هتلدار به وجود میآید.
از طرف دیگر در صورت برنده شدن، یا حتی صرفا شرکت در رقابت، شما اسم هتل خود را وارد فهرستی از مقایسهها در خدمات هتل کردهاید. این به معنی مرور نام هتل در مقالات و مجلات و در شبکههای اجتماعی است. بنابراین احتمال انتخاب و بررسی هتل شما توسط مشتریان بالقوه افزایش مییابد. همچنین شرکت در رقابت جوایز، برای شما فرصت برندینگ و مارکتینگ در هتل ایجاد میکند.
شرکت در رقابت جوایز چطور به برندینگ هتل کمک میکند؟
- تمایز: همانطور که هر هتل و هتلداری با ارائه خدمات مخصوص خود سعی میکند خود را در این بازار اشباع، متمایز کند، به دست آوردن یکی از جوایز هتل میتواند برای شما به دست آوردن یک برگ برنده باشد. چرا که مسلما برای جوایز هتل استانداردهایی وجود دارد و شما آنها را داشته اید.
- دیده شدن: به دست آوردن یکی از جوایز هتل به معنی گرفتن کاپ قهرمانی پس از یک دوی ماراتن است. همه نگاهها فارغ از اراده شما به این کاپ خواهد بود.
- اعتبار: به این فکر کنید که هتل شما چگونه میتواند اعتباربخشی کند؟ جوایز هتل چه نقشی در این میان ایفا میکنند؟ دریافت جوایز هتل به معنی این است که آن هتل، طراحی، استانداردها، مدیریت، خدمات و بخشهای دیگری در آن حرفی برای گفتن در این صنعت دارد. بنابراین جوایز هتل، شما را در خط مقدم این صنعت قرار میدهد.
مزایای دریافت جوایز هتل
همین که هتل شما از اولین مرحله به معنی بررسی ویژگیهای اولیه برای وارد شدن به رقابت جوایز، عبور میکنید پیامیرا به سراسر دنیا ارسال کرده اید: “هتل شما و کارکنان آن تلاش میکنند تا بالاترین سطح خدمات و امکانات را به مهمانان شما ارائه دهند.” شرکت کردن در جوایز هتل همچنین به مدیران و کارکنان هتل شما یک بینش دقیق میدهد تا بتوانند گزارشهایی از تجربه مهمانان ناشناس را به صورت حرفه ای به دست آورند. این کار به کارکنان شما این امکان را میدهد که به سطح خدمات خود کنترل داشته باشید و با هر مهمان به عنوان یک مهمان VIP برخورد کنید.
برگزارکنندگان رویداد جوایز از طریق رسانههای مختلف و فرصتهای مارکتینگ آنلاین به طور فعال، هتل را در سراسر جهان به عنوان یکی از هتلهای معرفی شده و توصیه شده در سراسر جهان بازاریابی و تبلیغ میکنند. همچنین در مراسم اهدای جوایز هتل، فرصتهای بیبدیل شبکه سازی برای مدیران هتل فراهم میشود. مهمتر از همه آنکه دریافت جوایز، فهرستی از مشتریان بالقوه را بالفعل میکند.
جام، مدال، گواهینامه، مجسمه و هر المان دیگری که به برندگان جوایز اهدا میشود، همانند نشان افتخاری برای هتل است که هر مهمان جدیدی در هتل را غافلگیر میکند. همچنین برندگان جوایز هتل فرصت این را دارند که تا مدتها در سایتهای اخبار و ژورنالها نام برده شوند بدون آنکه حتی درخواستی برای این کار کرده باشند.
در دنیای هتلداری، جوایز متعددی وجود دارد که چند مورد از آنها عبارتند از :
و غیره