این الگوی شرح شغل پذیرش هتل شامل کارکردهای شغلی معمولی، مسئولیت ها و الزامات یک موقعیت پذیرش هتل است. با این اطلاعات می توانید شروع به ساخت آگهی استخدام برای جذب بهترین کاندیدا کنید. با این حال، به جای کپی و چسباندن این الگو، باید با مدیران استخدام خود کار کنید تا الگو را با نیازهای سازمان خود تنظیم کنید.
شرح شغل مسئول پذیرش هتل
با مدیران استخدام خود کار کنید تا این شرح شغل را مطابق با چشم انداز شرکت خود برای موقعیت شخصی سازی کنید.
پذیرش هتل به عنوان اولین نقطه تماس برای همه مهمانان در سازمان ما عمل می کند. به این ترتیب، نامزد ایده آل باید دوستانه، خوش برخورد، صبور، مفید و آگاه باشد. وظایف آنها ممکن است شامل خوشامدگویی به مهمانان هنگام ورود، مدیریت فرآیند ورود و خروج، پاسخ به سؤالات و درخواستها و کمک به کارهای اداری در میز پذیرش باشد. مسئول این بخش از هتل باید قابل اعتماد باشد و بتواند با نظارت مستقیم کمی به خوبی کار کند. رضایت و راحتی هر مهمان اولویت اصلی ماست و نگرش و رفتار مسئول باید همیشه منعکس کننده آن باشد.
وظایف شغلی پذیرش هتل
حتماً این موارد را مرور کنید و تغییرات مورد نیاز را برای مطابقت با کاری که مسئول پذیرش هتل در شرکت شما انجام خواهد داد، اعمال کنید.
- به همه مهمانان خوش آمد بگوئید و در ورود و خروج به آنها کمک کنید
- نگرش مثبت و رفتار دوستانه را حفظ کنید
- به تمام سوالات و درخواست های مهمان پاسخ دهید
- پاسخگویی و فوروارد تماس های تلفنی
- ثبت و رزرو مهمان را مدیریت کنید
- یک فضای کاری مرتب و منظم داشته باشید
- در صورت نیاز در انجام وظایف اداری و دفتری کمک کنید
الزامات شغلی
این الزامات را طوری تنظیم کنید که منعکس کننده تجربه و مهارت هایی باشد که سازمان شما در کاندیدای پذیرش هتل به دنبال آن است.
- 2 سال یا بیشتر تجربه کار در پذیرش هتل یا نقش خدمات مهمان
- دیپلم دبیرستان، GED، یا معادل مناسب
- مسلط به Microsoft Office Suite و سایر برنامه های کامپیوتری ضروری
- مهارت های ارتباط نوشتاری و کلامی قوی
- تسلط به زبان انگلیسی
- توانایی حفظ یک نگرش مثبت و دوستانه حتی تحت فشار بالا
- مهارت های سازمانی و چندوظیفه ای عالی
- نگرش و ظاهر حرفه ای