معرفی 4 استراتژی بازایابی دیجیتال در هتل هنگام راه اندازی کمپین آنلاین

بازاریابی دیجیتال در هتل همانند یک ماشین پیچیده با قطعات متحرک زیاد و روندهای مداوم در حال تحول است. روشهای جدید و بهبود یافته برای ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات همیشه در حال افزایش و تغییر است. به دلیل شیوع همه گیر، عصر تحول دیجیتالی هتل در خط مقدم قرار گرفته و شیوه تجارت شرکت‌ها را تغییر داده است. طبق نظرسنجی مک کینزی از مدیران جهانی، “بحران COVID-19 دیجیتالی شدن تعاملات مشتریان را چندین سال تسریع کرده است.”

بیش از نیمی‌از مدیران می‌گویند در حال سرمایه گذاری روی فناوری برای مزیت رقابتی و تمرکز مجدد کل تجارت خود بر روی فناوری‌های دیجیتال هستند. در چنین محیطی که به سرعت در حال تغییر است، پیگیری یا دانستن اینکه کجا باید تلاش خود را سرمایه گذاری کنید دشوار است. در این پست وبلاگ، ما اجمالی از اصول بازاریابی دیجیتال در هتل را ارائه می‌دهیم و نحوه استفاده از آنها را در استراتژی خود بررسی می‌کنیم.

بازایابی دیجیتال در هتل

4 کلید برای بازاریابی دیجیتال در هتل

  1. از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای افزایش دیده شدن استفاده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو روشی است که هتل‌ها می‌توانند و باید برای افزایش قابلیت کشف و افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنند. سئو بخش مهمی‌از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال در هتل است زیرا در بالاترین سطح خود به وب سایت هتل شما کمک می‌کند تا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و بالاتر ظاهر شود. این را با این واقعیت ترکیب کنید که 93% از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می‌شود شما به راحتی می‌توانید فرصت عظیمی‌را که SEO مناسب هتل ارائه می‌دهد مشاهده کنید.

طبق اعلام شرکت بازاریابی اینترنتی imFORZA، 75 درصد از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی‌کنند. بنابراین کسب رتبه جستجوی بالا برای به دست آوردن دید کلیدی است. استفاده از سئو در بازاریابی دیجیتال در هتل به عنوان یک استراتژی سبب می‌شود وب سایت شما به درستی بهینه شده و توسط موتورهای جستجو به عنوان محتوای مرتبط مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: سئو سایت هتل به زبان ساده برای هتلداران

بازایابی دیجیتال در هتل

  1. بازاریابی محتوا، کلید استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در هتل

برنامه بازاریابی دیجیتال در هتل بدون بازاریابی محتوای با شکست روبرو خواهد شد. ایجاد محتوای ارزشمند و به اشتراک گذاری آن در بسترهایی که بیشتر مورد استفاده مخاطبان قرار می‌گیرد، شما و تیم فروش شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد معرفی می‌کند. همچنین این یک راه عالی برای ارتقاء برند شما و افزایش شناخت است. هدف از بازاریابی محتوایی آن است که شما مخاطبان خود را بشناسید و با آنها یک ارتباط مستمر را خلق کنید.

بر اساس داده‌های SEMrush، پست‌های وبلاگ بیشترین نوع محتوا هستند، به طوری که 86٪ از شرکت‌ها در مقایسه با انواع دیگر محتوا مانند ایمیل، اینفوگرافیک و مطالعات موردی، نوشتن پست‌های وبلاگ را انتخاب کرده اند. وبلاگ نویسی وب سایت شما را جدید و مرتبط با صنعت نگه می‌دارد، که برای SEO نیز عالی است. در مقاله نکات مهم تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال در هتل، این موضوعات برای شما شفاف شده است.

بازایابی دیجیتال در هتل

  1. ماندگاری در ذهن پس از بازاریابی دیجیتال در هتل با ایمیل مارکتینگ

ایجاد ایمیل‌های جذاب و آموزنده هتل شما را برای برنامه ریزان و مسافران در ذهن نگه خواهد داشت. اگر از قابلیت‌های طراحی یا تیم اختصاص داده شده به ایمیل برخوردار نیستید، قالب‌های بازاریابی ایمیل منبع خوبی هستند که کارهای پیچیده کد نویسی را انجام می‌دهند. ایمیل‌ها باید شخصی سازی شده باشند. رمز موفقیت این استراتژی بازاریابی دیجیتال در هتل، اختصار و کپی رایتینگ محتوای ایمیل است. متن ایمیل باید شامل پیشنهادات، بسته‌های سفارشی اقامت، خاطرات و تجربیات مسافران یا هر مطلب دیگری که در ارتباط با هدف کمپین بازاریابی دیجیتال در هتل است باشد.

ایمیل مارکتنیگ در هتل

  1. در رسانه‌های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

بر اساس تحقیقات Statista، 3.6 میلیارد کاربر فعال رسانه‌های اجتماعی تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد. این تعداد زیادی از چشم اندازهای بالقوه در اهداف بازاریابی دیجیتال در هتل شماست. بسیاری از مسافران و برنامه ریزانی که می‌توانند به مشتری شما تبدیل شوید. به قدرت دیجیتال مارکتینگ هتل توجه کنید. محدوده توجه در اینترنت کوتاهتر از همیشه است و “سر و صدا” زیادی برای رقابت وجود دارد. سر اصل مطلب بروید و محتوای خود را کم حجم کنید، خواه پست وبلاگ باشد، خواه کپشن رسانه‌های اجتماعی، اینفوگرافیک و غیره.

4 نوع عکس که باید در اینستاگرام هتل منتشر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.