7 رکن اساسی در ایجاد هویت در برندینگ برای هتل

همه آنچه شما برای ایجاد برندینگ در هتل خود نیاز دارید از سراسر وب در این مقاله جمع شده است تا راهنمای معتبر و جامعی برای برندینگ هتلتان باشد. این موارد در 7 مورد خلاصه شده‌اند که در ادامه آنها را مرور می‌کنیم و شما باید برای ایجاد هویت در برندینگ برای هتل خود آنها را پیاده‌سازی کنید.

قبل از بررسی 7 عامل ایجادکننده هویت در برندینگ برای هتل، خیلی سریع تعریف کوتاهی از برند ارائه کنیم؛ “ست گودین” می‌گوید: “برند تجاری مجموعه ای خاطرات، انتظارات، داستانها و روابط است که با هم جمع شده و مبنای تصمیم مصرف‌کننده برای انتخاب یک کالا یا خدمات به جای کالا یا خدمات دیگر را تشکیل می‌دهد.” در مقاله الفبای برندینگ برای هتل مخصوص هتلداران به تفصیل درباره این موضوع صحبت شده است.

برندینگ برای هتل

 

و اما هویت برند و برندینگ برای هتل چیست؟

هویت برند چهره آن است. برند مفهوم احساسی و حتی فلسفی کسب و کار را به دوش می‌کشد؛ در حالیکه هویت برند، مجموعه چیزهایی است که افراد به واسطه دیدن و تجربه کردن به برند نسبت می‌دهند. هویت برندینگ برای هتل شما شامل لوگو، تایپوگرافی، رنگ و سایر چیزهایی است که برند را تکمیل و تقویت می‌کند. هویت برند، ضمن ایجاد احساس بودن در خانه، مشتریان جدید را به بخشهای دیگر جذب می‌کند.

جهت حفظ هویت برندینگ برای هتل، هتلداران نیازمند سیستمهای مدیریت در سرمایه‌گذاری هستند که به آنها کمک کند همزمان با داشتن انعطاف‌پذیری و سرعت لازم برای موفقیت در بازار امروزه هتلداری، ثابت قدم بمانند. این سیستم می‌تواند متشکل از نرم‌افزارهای مدیریت برند، آموزش کارکنان و دریافت راهنمایی مستمر از متخصصان باشد. با در نظر داشتن عوامل گفته شده به مرور موارد ایجاد کننده هویت در برندینگ برای هتل می‌پردازیم.

 

  1. هدف مشخص از برندینگ برای هتل

جایگاه خود را از روند برندینگ برای هتل خود مشخص کنید. برند شما باید به طور شفاف نشاندهنده دلیل حضور شما در این صنعت باشد. هویت برندینگ برای هتل باید به مهمانان بگوید که شما چه خدمات متفاوتی از دیگر هتلها ارائه می‌دهید. دقیقا همین هدف و استراتژی است که تعیین‌کننده رنگهای سازمانی، تایپوگرافی و شکل لوگوی شماست.

برندینگ برای هتل

 

  1. شناخت کامل مخاطبین هدف در برندینگ برای هتل

شاید بپرسید چرا لازم است برای ایجاد هویت در برندینگ برای هتل به شناخت مشتریان بپردازیم. اهمیت این موضوع در انتخاب استراتژی برندینگ برای هتل و تعیین بودجه برای سرمایه گذاری روی آن است. پرسونای مخاطبان شما چیزی بیش از ویژگیهای فردی آنهاست؛ مشکلات آنها، عادات اخلاقی و رفتاری و سلایقشان هم در این شناخت باید مورد تحلیل قرار بگیرد زیرا به شما در ساخت شخصیت برند خودتان بیشتر کمک می‌کند.

 

  1. یک شخصیت دوست داشتنی

شخصیت برندینگ برای هتل نکته مهمی است که نباید از آن غافل شد زیرا در هر بخشی از هتل دیده می‌شود. شخصیت برند در مدیریت مارکتینگ در هتل، برای انتخاب لحن و صدای برند تاثیر دارد و به تبلیغات شما جهت می‌دهد. اگر برندینگ برای هتل شما یک شخصیت ثابت نداشته باشد، پیام های متفاوتی از آن از سوی مخاطبان درک می‌شود.

 

  1. لوگو در برندینگ برای هتل

پیشتر رابطه بین لوگو و هویت برند را بررسی کردیم؛ با مشاهده لوگو، مفاهیم مد نظر در برندینگ در ذهن مخاطب بیدار می‌شوند. لوگوی شما معرف شما به همگان است، بنابراین باید فورا قابل تشخیص باشد. تجربه ثابت کرده است لوگوهای ساده توان دوام بیشتری در رقابت بین لوگوها دارند. به علاوه که لوگوی ساده برای امور تبلیغات، چاپ و ساخت روی متریالها هم بیشتر جوابگوست.

برندینگ برای هتل

  1. انتخاب پالت رنگی سازمانی

درباره یکرنگی و همنوایی لوگو با عناصر محیط در مقاله چگونه برندینگ هتل را یک سطح بالا ببریم؟ صحبت کرده‌ایم. برای انتخاب رنگ سعی کنید پا فراتر از 3 رنگ نگذارید. همان شخصیتی که در بند 3 ذکر کردیم تعیین‌کننده این رنگها هستند. مباحث روانشناسی رنگها در این زمان به کمک طراحان گرافیک می‌آید تا بهترین تناسب را انتخاب کنند. مثلا آبی نمایانگر آرامش؛ قرمز و زرد بیان‌کننده هیجان و انرژی و سبز، امنیت و بهداشت را می‌رساند.

 

  1. تایپوگرافی در برندینگ هتل

درست در همین لحظه است که برند شما خوانده و حفظ می‌شود. تمام آنچه تا کنون گفته شد فرایندهایی ذهنی بودند و این بخش یعنی خواندن اسم برند یا شعار تبلیغاتی برندینگ برای هتل، مرحله تثبیت‌کننده است. بنابراین از استفاده از روشهای نوشتاری نامانوس، ناخوانا، غیر معمول و پیچیده حذر کنید. از آنجایی که تایپوگرافی وابسته به زبان است و زبان پیچیدگی‌های زیادی به همراه دارد، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص همراه شوید.

 

  1. طراحی آیکون برای دنیای مجازی

از آنجایی که در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم لازم است پس از این مراحل هویت برندینگ هتل خود را در بسترهای مجازی تقویت کنید. بدون شک در آینده شما دارای سایت، شبکه‌های مجازی، ایمیل مارکتینگ و حتی اپلیکیشن برای رزرو مستقیم در هتل خواهید بود؛ به همین منظور لازم است یک آیکون طراحی شده بر مبنای لوگو داشته باشید.

3 قدم تا ساخت برند در هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.